مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
فرهنگ و هنر

فراخوان اولین جشنواره رسانه‌ای «نبا» / جشنواره دانشجویی ویژه دانشجویان سراسر کشور

مطالب پربازدید

جشنواره دانشجویی نبااولین جشنواره رسانه‌ای «نبا» صبح امروز صبح امروز فراخوان داد. این جشنواره در سه حوزه نشریات دانشجویی، کلیپ و مستند کوتاه برگزار خواهد شد. موضوعات محوری این جشنواره عبارتند از: مبارزه با فساد، مجلس شورای اسلامی، جهان اسلام و  مسائل صنفی-دانشجویی.البته علاوه بر موضوعات ذکر شده، محتواهایی با سایر موضوعات (مثل موضوع آزاد) نیز در این جشنواره داوری خواهند شد.

مهلت ارسال آثار از امروز آغاز شده و تا 20 فروردین98 ادامه خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این جشنواره رسانه‌ای-دانشجویی، کانال  @nabaa_com را در پیام‌رسان تلگرام دنبال کنید. شایان ذکر است مراسم تقدیر از برگزیدگان 11 و 12 اردیبهشت 98 در تهران برگزار خواهد شد.

بعد از سلامتی، یک خبر ساده: تولیدات رسانه‌ای‌تان را برای ما بفرستید تا در جشنواره رسانه‌ای نبا شرکت داده شوید. تا داورانی کاربلد- از جنس همان‌ها که آمده بودند دوره‌ی نبا- ببینندشان و داوری‌شان کنند. تا برگزیده شوید و اثر رسانه‌ای‌تان را به جای اهالی یک دانشگاه، مردم یک شهر یا حتی یک کشور ببینند. تا مزه‌ی «اثرگذاری» را با تمام وجود حس کنید و البته این وسط، مقداری جایزه هم برنده شوید و کیفش را ببرید!

داوری‌ها را هم در محتوا انجام می‌دهیم( بر اساس موضوعات تعیین شده) و هم در فرم. جوایز موضوعی و فرمی، برای آثار برگزیده در هر بخش 5 میلیون ریال است. برترین نشریه‌، کلیپ و مستند کوتاهِ کل جشنواره هم به ترتیب 15، 10 و 20 میلیون ریال جایزه دشت می‌کنند. همه‌ی اینها البته به علاوه‌ی تندیس ویژه‌ی جشنواره و تقدیرنامه است. جوایز مستقل ارگان‌ها و نهادها هم که با خودشان است.

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا