مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
فرهنگ و هنر

نخستین جشنواره ملی مهدوی صراط برگزار می شود

مطالب پربازدید

نخستین جشنواره ملی مهدوی صراطنخستین جشنواره ملی مهدوی «صراط» در ۴ استان کرمانشاه، مرکزی، اردبیل و چهارمحال‌و بختیاری برگزار می‌شود.

این جشنواره با موضوعات فرهنگی، ادبی، هنری و رسانه در چهار بخش شعر، ادبیات، فضای مجازی و بخش هنر و رسانه در اوایل اسفند ماه جاری برگزار می‌شود.

بخش ادبی جشنواره شامل داستان‌نویسی (کودک، نوجوان، بزرگسال)، فیلم‌نامه نویسی (فیلم کوتاه) و نوشتن نامه به امام زمان (عج) است که دبیرخانه استانی جشنواره در بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان کرمانشاه مستقر است.

همچنین بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان اردبیل هم متولی بخش شعر جشنواره است که در قالب‌های کهن و نوین به زبان‌های فارسی، کردی، ترکی و لری برگزار می‌شود.

مطالب پربازدید

بخش فضای مجازی جشنواره نظیر مواردی نظیر فعالیت فرهنگی دیجیتال وب سایت (وب سایت، شبکه‌های اجتماعی، نشریه الکترونیک)، تولید محتوای دیجیتال (استیکرمهدوی، بازی، اینفوگرافی، پادکست و …)، بخش ویژه: ایده‌های دیجیتال مهدوی و نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای و تولید اپلیکیشن است که به همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان چهارمحال‌و بختیاری برپا می‌شود.

هنر و رسانه نیز از دیگر بخش‌های این جشنواره است که از سوی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان مرکزی پیگیری می‌شود و در این بخش علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب انیمیشن کوتاه و موشن گرافیک، نقاشی خط و طراحی پوستر ارسال کنند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۲۲ بهمن ماه جاری به راه ارتباطی دبیرخانه استانی هر بخش که نشانی آن در پوستر مسابقه درج شده ارسال و یا آثار خود را به ایمیل دبیرخانه مرکزی جشنواره به نشانی info@mahdaviat.ir ارسال کنند.

اختتامیه این جشنواره اوایل اسفند ماه جاری برگزار و از صاحبان آثار برگزیده جشنواره تجلیل و جوایز آنان اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌تواندن به سایت دبیرخانه مرکزی مهدویت به آدرس mahdaviat.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۹۹۸۶۰۰ تماس بگیرند.

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا