مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
فرهنگ و هنر

پانزدهمین جشنواره پژوهش فرهنگی سال

مطالب پربازدید
دانشگاهمعاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران مراکز علمی، پژوهشی، پژوهشگران و صاحب‌نظران عرصه پژوهش را به شرکت در پانزدهمین جشنواره پژوهش فرهنگی سال فراخواند.
متن فراخوان به این شرح است:
پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران و کانون مطالعات فرهنگی بین رشته‌ای باشگاه دانشجویان و با هدف ارتقای فرهنگ پژوهش و شناسایی و معرفی آثار برتر پژوهشی در حوزه فرهنگ، هنر و ارتباطات «پانزدهمین جشنواره پژوهش فرهنگی سال» را برگزار و از پژوهشگران حوزه فرهنگ و هنر تقدیر می‌کند.
از مراکز علمی و پژوهشی و پژوهشگران و صاحب‌نظران دعوت می‌شود چنانچه پژوهشی در یکی از محور‌های فراخوان در فاصله زمانی ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۷ انجام داده‌اند یک نسخه از آن را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. آثار پژوهشی می‌تواند در قالب طرح پژوهشی، پایان‌نامه کارشناسی‌ارشد و دکتری و کتاب باشد.محور‌های فراخوان:
۱. مطالعات دین، آیین‌ها و مناسک
۲. ابعاد اجتماعی فرهنگ و دین
۳. مطالعات انتقادی فرهنگ
۴. مطالعات هنری
۵. سیاست‌گذاری فرهنگی
۶. مطالعات رسانه
۷. صنایع فرهنگی و رسانه‌ای
۸. ابعاد فرهنگی مطالعات ادبی و زبان
۹. ابعاد فرهنگی مطالعات علم و آموزش و پرورش
۱۰. ابعاد فرهنگی مسائل زنان و جوانان.گفتنی است، مهلت ارسال آثار برای این جشنواره ۱۵ دی ۱۳۹۷ است. علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی https://www.ricac.ac.ir مراجعه کنند و یا در صورت نیاز برای ارتباط با دبیرخانه جشنواره با شماره ۸۸۹۰۱۲۹۷ تماس بگیرند.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا