مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار اقتصادی و بازرگانی

گرفتن کارت سوخت از دفاتر پستی چگونه انجام می گیرد و چه مراحلی دارد؟

مطالب پربازدید

گرفتن کارت سوخت از دفاتر پستی چگونه انجام می گیرد و چه مراحلی دارد؟افرادی که تا کنون موفق به دریافت کارت سوخت وسیله نقلیه خود نشده اند جهت پیشگیری از سرگردانی و گرفتن کارن سوخت از دفاتر پستی باید اقداماتی انجام دهند.

 

این افراد ابتدا باید از طریق ارسال VIN  خودرو خود به سامانه پیامکی 1101202040، تماس با کد خدماتی 9627 یا مراجعه به پلیس +10 و سایت epolice.ir شناسه پستی کارت سوخت خود را دریافت کنند سپس با مراجعه به سایت شرکت ملی پست به آدرس www.post.ir (بخش رهگیری مرسولات) از محل دقیق کارت سوخت خود اطلاع پیدا کنند.

 

مطالب پربازدید

بر اساس مقررات باید کارت سوخت در دفاتر پستی بایگانی شود تا در زمان مراجعه متقاضی به دفتر پستی به وی تحویل داده شود. ماموران پست مکلفند جهت تحویل کارت سوخت، دو بار به محل نشانی مورد نظر مراجعه کنند و در صورت مهیا نشدن امکان تحویل، مرسوله در دفتر پستی در قسمت باجه معطله نگهداری خواهد شد.

متقاضیان برای گرفتن کارت سوخت از دفاتر پستی باید علاوه بر مدارک لازم (کارت شناسایی مالک خودرو، کارت ماشین یا شناسنامه وسیله نقلیه یا سند نقل و انتقال)، 10 هزار تومان پول نقد پرداخت نمایند. این وجه نقد متعلق به شرکت ملی پخش فراورده های نفتی می باشد.

 

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا