مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار اقتصادی و بازرگانی

بانک ملت، نسخه جدید همراه بانک خود را منتشر کرد

مطالب پربازدید
همراه بانک ملتبانک ملت نیز به عنوان یکی از بزرگترین بانک های کشور با در اختیار داشتن سهم بزرگی از حجم تراکنش های پرداخت کشور، برای دومین بار نسخه جدیدی از همراه بانک خود را منتشر کرده است. این بانک با ارائه خدمات جدید و اعمال تغییرات در برخی از خدمات موجود  آخرین نسخه همراه بانک خود را منتشر کرده است.
از جمله خدمات جدید سامانه همراه بانک و همراه پلاس ملت می‌توان به: امکان اسکن اطلاعات کارت بانکی مبداء و مقصد با استفاده از دوربین تلفن همراه جهت کارت به کارت(OCR) اشاره کرد. نظرسنجی سامانه همراه بانک و همراه پلاس ملت، پرداخت خودکار قبض (بانک پرداخت)، رفع سوء اثرچک برگشتی، امکان دریافت رسید گردش حساب، کارت و تعهدات غیرمستقیم به صورتPDF از دیگر امکانات جدید همراه بانک ملت در نسخه اخیر است.
همراه بانک ملت، به لطف گستردگی خدمات و تسهیلات بانکی و ضریب نفوذ بالای حسابهای بانکی این بانک در بین مشتریان و صاحبان کسب و کار، توانسته جایگاه متمایزی را در میان همراه بانک سایر بانکها به دست آورد.
ناگفته نماند که همچنان برخی از کاربران همراه بانک ملت از مشکلات فنی مکرر بعد از به روز رسانی ها گلایه دارند. برخی نیز نداشتن رابطه کاربری مناسب و عدم سهولت در برقراری ارتباط کاربر با اپلیکیشن همراه بانک ملت را جزو نقاط ضعف این اپلیکیشن عنوان می کنند که باید در به روزرسانی های آتی مورد توجه قرار گیرد.
البته مهمترین مسئله برای کاربرانی که از خدمات بانکداری موبایل استفاده می‌کنند، امنیت است و اگر این مسئله مورد توجه قرار نگیرد، بانکداری موبایل با استقبال مواجه نخواهد شد. به نظر می رسد همراه بانک ملت در این بخش کم خطا عمل کرده و توانسته نظر کاربران را به خوبی جلب نماید.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا