مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار اقتصادی و بازرگانی

سود سهام عدالت روستائیان و عشایر یکجا به حسابشان واریز میشود

مطالب پربازدید

سهام عدالتاولین مرحله پرداخت سود سهام عدالت سال 88 بود که هشتاد تا یکصد و بیست هزار تومان پرداخت شد. دومین مرحله پرداخت سود سهام عدالت، که سود سهام سال 95 بود، در اواخر سال 96 به حساب مشمولان سهام پرداخت شد.

ناگفته نماند که در این مرحله گروهی از افراد، یک سوم از کل مبلغ سود سهام را دریافت کردند و بعدا همه مشمولان (غیر از یک گروه) سود سهام مربوط به این مرحله را به طور کامل دریافت کردند.

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی اواخر آبان 97 اعلم کرد:: از پنج‌شنبه (یکم آذرماه) همزمان با ایام هفته وحدت و ولادت پر برکت پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) پرداخت سود سهام عدالت آغاز می‌شود.

در اولین مرحله به مشمولانی که مددجوی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و یا تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور هستند و از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار شده اند مبلغ ۱۷۵ هزار تومان سود سهام پرداخت می‌شود.

مطالب پربازدید

وی همچنین گفت: در این مرحله این مبلغ پرداختی در یک نوبت به حساب بانکی مشمولان که شماره شبای خود را در سامانه سهام عدالت به نشانی WWW.samanese.ir اعلام کرده‌اند به طور یکجا و به حساب شخصی همان سهامدار واریز خواهد شد.

رئیس سازمان خصوصی سازی و معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی ( میر اشرف پوری حسینی) در گفتگوی رسانه ای خود گفت : مبالغی که از اول آذرماه امسال تحت عنوان سود به حساب مشمولان سهام عدالت واریز می‌کنیم، مربوط به سود سهام سال ۹۶ است.

وی در مورد پرداخت سود سهام روستائیان و عشایر اظهار کرد: ۸۰ درصد سود سهام عدالت در مرحله اول به حساب مشمولان واریز شده و درصد باقی مانده  را هم در حال واریز به حساب مشمولان هستیم که این مرحله از واریز سود سهام عدالت مشمولان روستاییان و عشایر تا ۲ هفته آینده پایان خواهد یافت و وارد مرحله سوم یعنی واریز سود سهام عدالت کارگران فصلی مشمول خواهیم شد، تمام تلاشمان را می‌کنیم تا پایان سال اکثر سود‌ها را واریز کنیم.

 

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا