مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار اقتصادی و بازرگانی

شرایط ثبت‌نام کارت‌های نوسازی خودرو‌های فرسوده

مطالب پربازدید

خودروهای فرسودهجهت استعلام قیمت خودرو فرسوده با ورود به سایت رسمی طرح جایگزین خودرو فرسوده  و با وارد نمودن اطلاعات مورد نیاز (استان، شهر، نوع خودرو، کاربری خودرو، مدل خودرو، وضعیت خودرو، شماره موبایل) در ظرف مدت ۲۴ ساعت قیمت خودروی فرسوده شما برایتان پیامک خواهد شد.

با توجه به شعار حمایت از کالای ایرانی، طرح جدید کارت‌های طلایی خودرو‌های زیر مدل ۸۵ به جهت هدایت مالکان به سمت طرح‌های جایگزین و نقدی طراحی و آماده ارائه خدمات شده است. این طرح شامل کلیه خودرو‌های مدل ۸۵ به پائین است و طرحی بی‌نظیر و سرمایه‌ای ماندگار جهت رفاه مالکان خودرو‌های فرسوده می‌باشد. گفتنی است؛ این طرح شامل خودرو‌های سبک و سنگین نیز می‌شود و ظرفیت کارت‌های طلایی در سال ۹۷ به میزان ۲۵۰۰۰ دستگاه است.

خودرو‌های فرسوده سواری از مدل ۱۳۶۱ تا مدل ۱۳۸۵ شمسی و معادل میلادی آن و پایین‌تر و همچنین خودرو‌های فرسوده باری از مدل مبنا تا مدل ۱۳۸۵ شمسی و پایین‌تر و معادل میلادی آن مشمول طرح هستند. خودرو‌های فرسوده مینی بوس از مدل ۱۳۷۰ شمسی و پایین‌تر و معادل میلادی آن و خودرو‌های فرسوده کامیون از مدل ۱۳۷۰ شمسی و پایین‌تر و معادل میلادی آن هم می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

به محض ثبت نام شما در لیست خودرو‌های جایگزین سال ۹۷ (۲۵ هزار دستگاه) قرار خواهید گرفت و به محض بازگشائی از طرف مراکز با شما تماس گرفته می‌شود.  ارزش کارت طلایی نوسازی که درب منزل شما تحویل داده می‌شود به میزان ۷٫۲ درصد ارزش لاشه است و متقاضیان با ارائه کارت به مراکز ضمن دریافت ارزش لاشه به میزان درصد مشخص شده از ۱۵ درصد تخفیف حمل بهره‌مند می‌شوند

مطالب پربازدید

همچنین مسئولان مربوطه با تصویب چنین قوانینی به افرادی که توانایی مالی زیادی برای نوسازی خودرو‌های فرسوده خود ندارند، کمک کنند تا هوای تهران و دیگر کلانشهرها روز به روز پاک‌تر شود.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا