مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار حوادث

زنده زنده سوختن دو کودک مشهدی در خانه‌شان

مطالب پربازدید
بازی کودکانه پسران خردسال با کبریت در اتاق کوچک خانه، مرگ دلخراشی را برای خواهر و برادر مشهدی رقم زد.

به گزارش ایران ؛ساعت 19 و 16 دقیقه شنبه 27 مرداد، ساکنان منطقه سیدی در حومه مشهد با شنیدن صدای فریادهای سه کودک همسایه از خانه‌هایشان بیرون ریختند. پسر 5 ساله‌ای در برابر خانه آجری کوچک ایستاده بود و با فریادهای کودکانه‌اش از مردم کمک می‌خواست او برای نجات خواهر و برادرش که میان شعله‌های آتش گرفتار شده بودند ضجه می‌زد. آتش همه اتاق را گرفته بود و هیچ راهی برای ورود نبود. همسایگان بلافاصله با آتش‌نشانی تماس گرفتند و نخستین تیم 3 دقیقه بعد در محل حاضر شد.

 

مهدی رضایی، معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد گفت: «با گزارش این آتش‌سوزی 20 آتش‌نشان از 4 ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند. محل آتش‌سوزی یک خانه 30، 35 متری در حاشیه مشهد بود. مأموران بلافاصله وارد عمل شدند و با جلوگیری از انتقال آتش به ساختمان‌های مجاور، برای نجات پسر 3 ساله و دختر 16 ساله اقدام کردند اما با وجود تلاش آتش‌نشانان، با توجه به اینکه ریزش رختخواب‌ها راه خروج را بسته بود، هر دوی آنها جان باختند.»

 

مطالب پربازدید

وی افزود: «آنطور که پسر 5 ساله می‌گفت وی با برادرش در حال بازی با کبریت بودند که آتش روی زمین افتاد. او برای کمک، بیرون رفته و خواهرش را صدا کرده اما پیش از اینکه دختر نوجوان، برادر کوچکترش را بیرون بیاورد راه خروج بسته و آنها گرفتار شده‌اند.»

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا