مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
تناسب و زیبایی

گلچین مدل آرایش صورت خلیجی + آموزش نحوه آرایش

مطالب پربازدید

در آرایش صورت خلیجی بیشترین تمرکز بر روی چشم هاست که از سایه چشم های خیره کننده (مشکی، بنفش، تیره، اکلیلی، قهوه ای و طلایی) استفاده می شود و رنگ رژگونه و رژلب نیز متناسب با آن در نظر گرفته می شود. گلچین مدل آرایش صورت خلیجی را می توانید در ادامه ببینید.

گلچین مدل آرایش صورت خلیجی

با اینکه آرایش صورت خلیجی بیشتر در بین بانوان جنوب ایران رواج دارد ولی بد نیست بدانید که اکثر بانوان ایرانی در نقاط دیگر ایران نیز به این نوع آرایش صورت علاقه مندند و در مجالس شادی و عروسی نهایت استفاده را از آن می برند.

آموزش آرایش صورت خلیجی

آرایش صورت خلیجی شامل چندین مرحله به شرح زیر است:

مطالب پربازدید

1- آماده سازی و زیرسازی صورت

برای این منظور باید ابتدا کرم مرطوب کننده بزنید و با استفاده از پرایمر، کانسیلر یا کانتورینگ صورت، منفذهای پوست را بپوشانید و کک و مک، تیرگی و عیوب دیگر پوستتان را از بین ببرید. بعد ار این کار می توانید با کرم پودر برنزه پوستتان را یکدست و آماده آرایش کنید.

2- آرایش چشم ها

ابتدا روی پلک ها را تا زیر ابرو سایه روشن بزنید و سپس روی پلک ها را تا خط پلک یک سایه با رنگ متوسط بزنید و گوشه های چشم و زیر پلک ها را نیز یک سایه با رنگ تیره بزنید. بعد از این کار نوبت به خط چشم می رسد که باید خط چشم را از گوشه داخلی چشم ها تا قسمت بیرونی چشم ها ادامه دهید و اگر دوست داشتید آن را ادامه دار کنید و در انتها ریمل بزنید یا از مژه مصنوعی استفاده کنید.

3- آرایش ابرو

مهمترین کار در آرایش صورت خلیجی، آرایش ابرو است که برای این منظور می توانید از مداد، سایه ابرو، آکوا و ماژیک استفاده کنید. اگر مدل ابروی خودتان را دوست دارید و می خواهی آن را حفظ کنید می توانید با سایه ابرو ابروهایتان را پر کنید. در صورتی که ابروهایتان کم پشت و نازک است ابتدا خط ابروهایتان را با مداد مشخص کنید و سپس برس ابرو را داخل آکوا بزنید و ابروها را پر کنید.

4- رژگونه و رژلب

برای برجسته کردن گون از از رنگ های سایه چشم ملایم و برای رژلب از رنگ صورتی ملایم یا گوشتی استفاده کنید.

برای اینکه با نحوه آرایش صورت خلیجی آشناتر شوید و بدانید که متناسب با صورتتان از چه رنگ هایی استفاده کنید می توانید گلچین مدل آرایش صورت خلیجی که در ادامه مطلب آمده است ملاحظه نمایید.

مطالب پربازدید

گلچین مدل آرایش صورت خلیجی

مدل آرایش خلیجی

مدل آرایش خلیجی


مدل آرایش صورت خلیجی

مدل آرایش صورت خلیجی


مدل جدید آرایش خلیجی

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

مدل جدید آرایش خلیجی


میکاپ خلیجی

میکاپ خلیجی


مدل آرایش صورت به سبک خلیجی

مدل آرایش صورت به سبک خلیجی


میکاپ به سبک خلیجی

میکاپ به سبک خلیجی

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا