مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دنیای بازیگران

ماجراهای ازدواج و طلاق بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی

مطالب پربازدید

ماجراهای ازدواج و طلاق بازیگران، هنرمندان و سلبریتی های مطرح و بنام ایرانی از جمله موضوعاتی است که همیشه مورد توجه مردم بوده و هست.

ماجراهای ازدواج و طلاق بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی

خبرها و حاشیه هایی که در ارتباط با ماجراهای ازدواج و طلاق بازیگران، هنرمندان و چهره های سرشناس منتشر می شود بسیار مورد توجه مرد و هوادارانشان است. در ادامه اشاره ای هرچند کوتاه، به ماجراهای ازدواج و طلاق بازیگران و هنرمندانی چند، می شود و با برخی از این ماجراها آشنا می شویم.

ماجراهای ازدواج و طلاق بازیگران

رامبد جوان و همسرانش

رامبد جوان در سال 1383 با ماندانا روحی ازدواج کرد. آنها پس از گذشت حدود چهار سال کارشان به جدایی کشید و رامبد بلافاصله پس از جدایی، با سحر دولتشاهی ازدواج کرد که پس از گذشت 6 سال از این ازدواج، از یکدیگر جدا شدند. رامبد حدود 2 سال مجرد ماند و پس از آن در یونان با نگار جواهریان ازدواج کرد.

مطالب پربازدید

پس از گذشت چند سال از زندگی مشترکشان (یعنی در خردادماه 98)، خبر مسافرت رامبد و نگار جواهریان به کانادا برای به دنیا آوردن بچه شان، حاشیه ساز شد. در پی این ماجرا بسیاری به وی انتقاد کردند و او را دورو و ریاکار خواندند و بسیاری هم از او دفاع کردند و این کار را حق وی دانستند. به هر حال دخترشان نوردخت، اواخر تیرماه 98 در کانادا به دنیا آمد و حاشیه ها فروکش کرد.

رامبد جوان و همسرانش


بهاره رهنما

بهاره رهنما در سال 1373 با پیمان قاسم خانی (فیلم نامه نویس) ازدواج کرد. آنها در مرداد 1377 صاحب دختری به نام پریا شدند. وی در سال 1395 از پیمان جدا شد و در مرداد 1396 با امیر خسرو عباسی ( مالک برند آرایشی ژاکسی و هاینس) ازدواج کرد. پیمان قاسم خانی پس از جدایی از بهاره رهنما، تا کنون ازدواج نکرده و همچنان به حرفه فیلم نامه نویسی ادامه می دهد.

بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی


الهام چرخنده

الهام چرخنده در سن 18 سالگی با فرشید نوابی (بازیگر تلویزیون ایران) ازدواج کرد و پس از 17 سال زندگی با او در سال 1392 جدا شد. وی در عید نوروز سال 1393 در یک برنامه تلویزیونی از تغییر روحیه و اخلاقش پرده برداشت و پوشش انتخابی خود را چادر اعلام کرد.

مطالب پربازدید

الهام چرخنده و فرشید نوابی


لادن طباطبایی

لادن طباطبایی در 18 سالگی با پسر عمه خود ازدواج کرد و از او صاحب پسری به نام شاهین شد. او پس از چند سال از پسر عمه اش جدا شد و با سعید تهرانی (بازیگر سینما و تلویزیون) ازدواج کرد و از او صاحب دختری به نام سها شد. وی بعد از مدتی از سعید تهرانی هم طلاق گرفت و همراه دخترش به آمریکا رفت. او و دخترش در حال حاضر در آمریکا به سر می برند.

لادن طباطبایی و سعید تهرانی

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا