مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
بيوگرافي

بیوگرافی روناک یونسی، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ایران

مطالب پربازدید

روناک یونسی بازیگر محبوب و توانای سینما و تلویزیون ایران است که که نقش آفرینی های زیبای او را بارها و بارها در سینما و تلویزیون دیده ایم.

بیوگرافی روناک یونسی، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ایران

از جمله نقش آفرینی های او می توان به بازی در فیلم روز روشن (حسین شهابی)، بازیگر نقش خجسته در سریال رستگاران (سیروس مقدم) و…اشاره کرد. بیوگرافی روناک یونسی را در ادامه می توانید ملاحظه نمایید.

بیوگرافی روناک یونسی

روناک یونسی، متولد 1395 در تهران بوده و دو پسر دارد. او دارای چند مدرک تحصیلی است که عبارتند از: دیپلم گرافیک، فوق دیپلم عکاسی و لیسانس طراحی صنعتی. او علاوه بر بازیگری، دستی در ورزش حرفه ای (مربیگری تناسب اندام) و مدلینگ و آرایشگری داشته و صاحب یک رستوران نیز می باشد. خانم یونسی در سریال “سقوط آزاد” با محسن میری آشنا شد و با وی ازدواج کرد که حاصل ازدواجشان، دو پسر به نام های مهرسام و مهراز می باشد.

مطالب پربازدید

او برای اولین بار در سال 1385 در فیلم گرگ و میش قاسم جعفری بازی کرد و در سال 1386 در سریال زمین آسمانی در تلویزیون نقش آفرینی کرد. او همچنین در سال 1388 در سریال تلویزیونی رستگاران ( سیروس مقدم) به عنوان نقش اول خوش درخشید.

او تا کنون به چند کشور اروپایی و آسیای شرقی مسافرت کرده و با آداب و رسوم مردم آن کشورها آشنا شده است. از جمله جاهایی که وی به گفته خودش بیش از همه خاطره دارد، شهر آمستردام است.

نقش آفرینی در سینما

گرگ و میش، منفی هیجده، ارتفاع، به هدف شلیک کن، بومرنگ، کوچه ملی، روز روشن و عقاب صحرا.

نقش آفرینی در تلویزیون

رستگاران (1388 سیروس مقدم)، گل های گرمسیری (1387 محمدمهدی عسگرپور)، زمین آسمانی (1386 عبدالرحمان شلیلیان)، خانه پرنده (1389 کاظم معصومی)، سقوط آزاد (1390 علیرضا امینی)، نیلی تر از مهتاب ( 1393 سید محسن یوسفی)، آسپیرین (1395 فرهاد نجفی)، برابر با اصل (1393 سید جلال الدین دری) و آخرین بازی (1393 حسین سهیلی زاده)

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا