مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
بيوگرافي

بیوگرافی افسانه ناصری، بازیگر نقش مادر خانواده های ثروتمند

مطالب پربازدید

بیوگرافی افسانه ناصریافسانه ناصری، بازیگر شایسته و تاثیرگذار سینما و تلویزیون ایرانی است که در بیشتر فیلم ها و سریال های تلویزیونی در نقش مادر خانواده های ثروتمند ایفای نقش کرده است. در ادامه، بیوگرافی افسانه ناصری را می توانید ملاحظه نمایید.

بیوگرافی افسانه ناصری:

افسانه ناصری متولد سال 1339 تهران، و دانشجوی انصرافی رشته زبان انگلیسی است. او تحصیلات ابتدایی را در شهر دامغان ( زادگاه پدرش) به اتمام رساند. او از سال 1374 در سریال گروه نجات به ایفای نقش پرداخت و از سال 1376 به گویندگی در شبکه فرهنگ رادیو پرداخت. او در بیشتر فیلم ها و سریال ها، نقش مادر خانواده های ثروتمند را بر عهده داشته است.

خانم ناصری علاقه زیادی به سرودن شعر دارد و شعرهایی نیز سروده است که درخور توجه است. در دهه شصت شمسی ازدواج کرده و ثمره ازدواجش یک پسر و یک دختر است.

فیلم های سینمایی افسانه ناصری:

آنها، بازگشت به آینده، تلفن همراه رئیس جمهور، گیرنده،خاله سوسکه، بیداری، دلخون، زن بدلی، گناه من، پیشنهاد 50 میلیونی، چپ دست، همنفس، خوابگاه دختران، اثیری، رویای جوانی، مریم مقدس، آواز قو، طوطیا، سهراب، سجده بر آب، آخرین نبرد، مردی از جنس بلور

مطالب پربازدید

سریال های تلویزیونی افسانه ناصری:

سر دلبران، شب عید، بیمار استاندارد، معمای شاه، هشت بهشت، سی و نه هفته، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، جشن تولد، همه خانواده من، تکیه بر باد، بین راهی، زمین انسان ها، سرنوشت، نقطه سر خط، همنفس، راه شب، هزاران چشم، آسمان همیشه ابری نیست، آتش و شبنم، رد پای دوست، همسفر، گوهر کمال، به سوی افتخار، تله فیلم “عروسیخانه”

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا