مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
بيوگرافي

بیوگرافی سارا والیانی، بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر

مطالب پربازدید

بیوگرافی سارا والیانیسارا والیانی بازیگر جذاب و توانای سینما، تلویزیون و تئاتر است که تا کنون در فیلم ها و سریال های مختلفی از جمله، از سرنوشت ایفای نقش کرده است. او متولد 17 اردیبهشت 1365 در تهران است. در ادامه بیوگرافی سارا والیانی را می توانی ملاحظه نمایید.

بیوگرافی سارا والیانی

سارا والیانی بازیگر جذاب و توانای سینما، تلویزیون و تئاتر است که تا کنون در فیلم ها و سریال های مختلفی از جمله، از سرنوشت ایفای نقش کرده است. او متولد 17 اردیبهشت 1365 در تهران است. اولین تجربه حضور او در سینما با بازی در فیلم “رگ خواب” شکل گرفت که همبازی لیلا حاتمی بود. او اهمچنین در سریال های “افسانه هزارپایان”، “دنگ و فنگ روزگار”، “خونه یکی” و “از سرنوشت” به ایفای نقش پرداخته و خود را در معرض دید مخاطبان قرار داده است.

سریال از سرنوشت، نام سریالی است که قرار است در 50 قسمت از شبکه دو سیما پخش شود. نویسنده این فیلم محمدمحمود سلطانی و کارگردان آن محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان هستند. داستان این مجموعه تلویزیونی از این قرار است که، دو کوک پرورشگاهی از دوران کودکی و نوجوانی تلاش می کنند به آرزوهای خود جامه عمل بپوشانند. در این سریال تلویزیونی علاوه بر سارا، بهزاد داوری، مریم کاظمی، دارا حیایی، علیرضا آرا و… نیز به ایفای نقش پرداخته اند.

این هنرمند توانا علیرغم تجربه کمی که دارد، به عنوان یکی از بازیگران محبوب و معروف در عرصه هنر فیلم و سریال فعالیت می کند. سارا والیانی متاهل بوده و نام همسرش محسن میرزا خانی (طراح صحنه و کارگردان) و نام فرزندش آبتین است. او علاقه زیادی به پدر، پدر بزرگ و خانواده اش دارد و در موقعیت های مختلف به خوبی از آن ها یاد کرده و می کند.

مطالب پربازدید

او در اینستاگرامش به پدربزرگ مرحومش روحی شاد خواسته و از پدرش به عنوان پناه و آرامش، از همسرش به عنوان تکیه گاه و همراه و از فرزندش به عنوان نفس و چراغ خانه یاد کرده و آرزوی سلامتی برایشان کرده است.

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا