مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
بيوگرافي

بیوگرافی هانده ارچل، بازیگر جوان و پرطرفدار ترکیه

مطالب پربازدید

بیوگرافی هانده ارچلهانده ارچل (Hande Ercel) بازیگر جوان و زیبای ترکیه ای است که علاوه بر بازیگری در مدلینگ نیز فعالیت دارد. یکی از دلایل  معروفیت این بازیگر و مدل 25 ساله ترکیه ای، چهره زیبا و جذاب اوست.

بیوگرافی هانده ارچل

هانده ارچل، در نوامبر سال 1993 در استانبول به دنیا آمد. پدر او ترکیه ای و مادرش آلمانی است. او مجرد است و یک خواهر کوچکتر از خود به نام غمزه دارد. او فارغ التحصیل دانشگاه هنرهای زیبای معمار سنان است و در حال حاضر تلاش می کند که تحصیلات تکمیلی خود را در آمریکا ادامه دهد. یکی از آرزوهای هنری هانده، بازی در هالیوود در کنار ستاره هایی چون رایان گاسلینگ و لئوناردو دی کاپریو و… است.

هانده، به خطر چهره زیبا و فوق العاده ای که دارد در مسابقات بهترین و زیباترین دوشیزگان که در سال 2012 در شهر باکو برگزار شد مقام دوم را از آن خود کرد. رنگ موهای هانده، سبز روشن و رنگ چشمانش قهوه ای تیره است و با اینکه مادرش آلمانی است، به ترکیه ای ها بیشتر شباهت دارد.

اولین تجربه هنری هانده ارچل، در 21 سالگی بود که در سریال Calikusu که از کانال دی ترکیه پخش می شد بازی کرد. او معروفیت خود را با بازی در سریال دختران آفتاب به دست آورد او در این سریال نقش سلین بیلماز را داشت. او همچنین در سریال عشق حرف حالیش نمیشه، نقش حیات اوزون را بر عهده داشت.

مطالب پربازدید

از دیگر نقش آفرینی های او می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نقش مژده در سریال حلقه (2019 شبکه تی آر تی 1)

نقش هارال در سریال مروارید سیاه (2017 شبکه استار تی وی)

نقش مریم در سریال دیوانه در کلاس درس دانشگاه (2014 شبکه شو تی وی)

و…

مطالب پربازدید

بطور مختصر بیوگرافی هانده ارچل تقدیم هنردوستان شد که امید است مورد عنایت واقع گردد.

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا