مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
بازيگران

امین حیایی زندگی نامه سوپراستار ایرانی + عکس های جدید همسرش

مطالب پربازدید

زندگی نامه امین حیایی

امین حیایی از بازیگران معروف در سینما و تلویزیون، خواننده و کارگردان تئاتر است این ستاره درخشان در قیطریه تهران به دنیا آمده و متولد سال ۱۳۴۹می باشد. والدین ایشان تقی حیایی و آمنه صادق مند می باشند.

بیوگرافی امین حیایی، امین حیایی

پدر امین حیایی شغل آزاد دارد و مادرش معلم است امین حیایی فرزند بزرگ خانواده میباشد و یک خواهر و برادر کوچکتر از خود دارد.امین حیایی در دوران مدرسه به فعالیت درحرفه ی تئاتر مشغول شده بود و هنگامی که دیـپـلم خود را گرفت، به سربازی اعزام شد.امین حیایی برای اولین بار در سال ۱۳۷۰ در یک تـئـاتر کودک به کارگردانی ثریا قاسمی نخستین تجربه ی بازیگری خود را به دست آورد.

زندگی نامه امین حیایی

ستاره درخشان بازیگری

این ســتاره درخشان در این سال ها تـلاش بسیار زیادی کرد تا اینکه بالاخره در سال ۱۳۷۸موفق شد که برای اولین بار به عنوان بازیگر نقش اول یک مرد را در فیلم سیب سرخ حوا به دست بیاورد که البته این تجربه ی موفقیت آمیزی برای وی محسوب نمی شود.سه سال بعد یعنی در سال ۱۳۸۱شش فیلم سینمایی دیگر بازی کرد که توانست از این نظر رکورد دار شود و کم کم معروف شد.

مطالب پربازدید

سوپر استار ایران امین حیایی

بازیگر معروف ایران

امین حیایی بازیگر موفق و معروف از تاثیرات محمد رضا شریفی نیا هنر پیشه کشورمان در حرفه ی بازیگری میگوید که موفقیت و رشد خود را مدیون ایشان است. خیلی ها معتقد بودند که امین حیایی به هیج عنوان فرد مناسبی برای حرفه ی بازیگری نیست اما او با تلاش های بی وقفه ای که داشت خودش را ثابت کرد و هم اکنون یکی از معروف ترین و گران ترین هنرپیشه های کشور عزیزمان ایران است و همچنین او توانست جایزه سیمرغ بلورین را کسب نماید.

امین حیایی، عکس های جدید امین حیایی

فیلم ها و سریال های امین حیایی

ازفیلم های سینمایی که او در آنها نقش داشته است میتوان :قاتل و وحشی، چشن و گوش بسته، جانان، در خونگاه، دارکوب، شعله ور، ثبت با سند برابر است، هلن، ناردون، آدم باش، سه بیگانه، خانوم، پی۲۲، آتیش بازی، رژیم طلایی، خود زنی، اختاپوس، اخراجی ها، شیش و بش، قفس طلایی، مردان مریخی، سلام بر عشق، بیداری رویاها، پسر تهرانی، یک اشتباه کوچولو، دایره زنگی، زن ها فرشته اند، شب، مهمان، تله، زن زیادی، آکواریوم و …اشاره کرد.بیوگرافی امین حیایی و همسرش

و از سریال های او میتوان :عـصــر جدید، آقازاده، ساخت ایران۲، آسمان من، قلب یخی، کلاه پهلوی، شمس العماره، کلاه قرمزی، همسلیه ها، روزگار جوانی ۲، دو پنجره، مهر خوبان، همسران، آپارتمان و…..نام برد.

مطالب پربازدید

تک آهنگ های امین حیایی

  • زندگی سفیده پدرام نصیری (۱۸خرداد ۱۳۹۳)
  • اوج پرواز (با همراهی کامران تفتی، نیما نکیسا، کامبیز دیرباز، علی ضیا، مازیار عصری، سیاوش خواهانی، مجید ادیب، پرهام امینی، بردیا صابری و پویا امینی۱۱ تیر۱۳۹۳)
  • عشق تو (تیتراژ برنامه یک ویژه تحویب سال شبکه یک سال ۱۳۹۷)
  • دیوونه می سازی (اولین اجرا در برنامه عـصــرجدید ویژه تحویل سال شبکه سه سال ۱۳۹۸)
  • بی قرار (تیتراژ فیلم در خونگاه سال ۱۳۹۸)

امین حیایی

طلاق امین حیایی

او در زندگی خود یک بارطلاق گرفت که نام همسر سابق او مونا بانکی پور می باشد و حاصل ازدواج اولش فرزندی به نام دارا حیاییست ازداوج مجدد او با همسر فعلیش نیلوفر خوش خلق،  که او هم همچنان بازیگر است.

پسر امین حیایی (دارا حیایی)

دارا حیایی به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت تصمیم گرفت راه پدر و مادرش را ادامه دهد .فرزانه داوری مادربزرگ او یکی از بازیگران قبل از انقلاب بوده است.

زندگی نامه امین حیایی

پدرش به او پیشنهاد کرد که در کلاس های بازیگری و حرفه و فن بیان شرکت کند و حضور پیدا کند و با مطالعه و دانش وارد این رشته شود و برای آن تلاش کند. با توجه به اینکه دارا حیایی راه پدرش را در پی گرفت بیان کرده است که شک نکنید امین حیایی نام بزرگی است ولی این را بدانید میخواهم از تجربیات پدرم استفاده کنم و نه از اسمش هیج وقت نمیخواهم پشت نام پدرم کار کنم.

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

دارا حیایی در سال ۱۳۹۵به دعوت حمید نعمت الهی کارگردان فیلم شعله ور با پدرش هم بازی شد و با توجه به بازی خوبی که داشت مورد تحسین منتقدین قرار گرفت.

عکس های جدید امین حیایی و همسرش

بازیگران مورد علاقه ی امین حیایی

بازیگران خارجی مورد علاقه ی امین حیایی آل پاچینو، برد پیت، تام کروز هستند که علاقه بسیاری به آنها دارد و معتقد است که روی فیلم هایشان کار می کنند و انرژی زیادی صرف می کنند.

دارا حیایی، امین حیایی

حضور امین حیایی در برنامه عصر جدید

او در زمستان سال 1397 وارد برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی شد و جز چهار داور برنامه درکنار رویا نونهالی، دکتر بشیر حسینی و آریا عظیمی نژاد حضور دارد و یکی از داوران پرطـرفدار مردم و شرکت کنندگان است.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا