مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
فال و طالع بینی

تعبیر عروس در فال قهوه | چگونه می توان با عروس را با فال قهوه تعبیر کرد؟

مطالب پربازدید

تعبیر فال قهوه

 با رایج شدن مصرف قهوه گرفتن فال قهوه در مهمانی ها به یک سرگرمی تبدیل شد به گونه ای که آن فال در ان لحظه گویای احوالات و ویژگی های صاحب فال می باشد. برای گرفتن فال قهوه تنها کافی است مقدار کمی از قهوه خود را ته فنجان باقی بگذارید و یا این که در نعلبکی آن را پخش کنید و نیت کنید. اگر می خواهید در ته فنجان فال خود را بگیرید اجازه دهید فنجان کمی سرد شود و اضافه های قهوه پایین بریزد و اگر هم قصد گرفتن فال در نعلبکی را دارید باید نعلبکی شما صاف و یک دست باشد و به یک نفر مسلط به تعبیر فال قهوه  نیاز دارید. اگر خودتان نیز کمی از این اشکال را معنی کنید سپس می توانید اشکال مختلف را به یک دیگر مرتبط سازید‌‌. در ادامه با تعبیر عروس در فال قهوه همراه ما باشید.

مطالب زیر را نیز دنبال کنید:

خرید ریپورتاژ آگهی

کسب درآمد با بیت کوین

مطالب پربازدید

تعبیر عروس در فال قهوه

در تعبیر عروس در فال قهوه نکته ی مهم این است که شکل در کجای فنجان آمده باشد اما حالت کلی آن از ایجاد دردسر خبر می دهد. همان طور که دیدن عروس در خواب خوب نیست دیدن آن در فال قهوه نیز خیلی خوشایند نیست البته این بدی نیز همیشگی نیست و گاهی اوقات به خوبی تعبیر می شود. اگر عروس افتاده در فنجان شما تور داشته باشد نشان دهنده ی دشمن است و سعی کنید در این اواخر رابطه ی جدیدی را شروع نکنید‌.

تعبیر عروس در فال قهوه

 

تعبیر عروس متناسب با جای آن در فنجان است

اگر عروس در بالای فنجان باشد نماد استقلال شما است و می خواهد بگوید که اگر کاری را قصد دارید انجام دهید به سمت شما بر می گردد و یک مشکلی در انجام آن ایجاد می شوید اما عروس در میان فنجان یعنی این که شما با اندکی صبر و بردباری بالاخره به مراد دل خود می رسید و در انتهای فنجان نیز نوید بخش عشق است.

اما اگر شکل عروس به صورت پراکنده کل فنجان را در بر بگیرد خبر ها و تفاسیر مختلفی دارد مثلا در مسئله ی عشق می گوید که با درد سر مواجه می شوید و رابطه با دیگران کمکی به آن ها خواهید کرد هم چنین شما را هشدار می دهد که دست از عیش و نوش بی رویه بردارید. هم چنین گاهی ممکن است عروس روی لبه های فنجان بیفتد این می تواند از خشونت و یا حتی حسادت بر علیه ی شما خبر بدهد.

مطالب پربازدید

با آرزوی نیکو بودن همه ی فال های شما

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا