مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
فال و طالع بینی

شهریور ماهی ها به هیچ وجه این مطلب را از دست ندهند

مطالب پربازدید

در اکثر متون و کتب نگاشته شده در مورد طالع بینی های مختلف، مطالب نتنوع و متفاوتی توسط نویسندگان و محققاق و دانشمندان جهان و کشورهای مختلف نوشته شده که بعضا واقعی و بعضا غیر واقعی وغیر قابل اعتنا هستند ولی به نظر و اذعان حقیر که تحقیقات و عملیات میدانی قابل توجهی داشته تطبیقات شخصیتی افراد مختلف را با طالع بینی های چینی، هندی و…ملاحظه نموده ام طالع بینی چینی بیشترین تطبیق را داشته و دارد من جمله اینکه برای متولدین شهریور نمادها و سال های متفاوتی ذکر شده است ولی از بین آنها نماد وحیوان اژدها بیشتر صدق می کند.

اژدها

سال اژدها

چینی ها به اژدها بیشتر از حیوانات دیگر ارزش قائل هستند زیرا شانس و خوشبختی را به همراه می آورد.در چین سال نو را با گرداندن اژدهای کاغذی پر زرق وبرق در خیابان ها جشن می گیرند. از نظر چینیها اژدها،عمر طولانی، تقوا وپرهیزکاری، توازن و عدالت و ثروت و مکنت به همراه می آورد. اگر یک فرد با نماد اژدها در خانواده وجود داشته باشد اگر همه این خیر وبرکات نصیب خانواده نشود حداقل یکی از آنها نصیب خواهد شد.

مطالب پربازدید

اگر شما در سال اژدها متولد شده اید، با حضرت مسیح هم علامت هستید (طبق مدارک موجود آن حضرت در سال اژدها به دنیا آمده بود) که بزرگترین نعمت های خدادی را که همن قدرت خودباوری و متکی به نفس بودن بر اثر تقوا و پرهیزکاری است را به انسان ها تلقین می کنید و باعث میشوید دیگران نیزخود را باور کنند. اژدهای چینی معمولا همراه با باد و مه و ابر و رعد و برق ظاهر میشود و به همراه خود برای انسان ها باران و نعمت به ارمغان می آورد.ارزش اژدها نزد مردم چین به اندازه ای است که در نامگذاری افراد نیز بکار می رود مثلا نام هنرپیشه سرشناس هنگ کنگ”لی شیائو لونگ”(بروسلی) به معنی اژدهای کوچک می باشد. همچنین جکی چانگ، دیگر ستاره سینما که نام چینی او”چن لونگ” است به معنی اژدهاست.بروسلی

شخصیت اژدها

شخصیت اژدها بسیار کمال طلب است و تمایل شدیدی به کامل و بی نقص بودن کلیه امور دارد. لذا این افراد فوق العاده سختگیر هستند.هیچ کس به اندازه اژدها دلها را تسخیر نمی کند.هر کس که در عشق اژدها اسیر شود، بی اختیار بسوی او کشیده خواهد شد. اگر اژدها عاشق شما باشد مرکز تمام حواس و روح و جسم او خواهید بود و در رفتن از پیش او و دوری از او مشکل است.آری اژدها با احساسات تمام برای همیشه به دوستیش ارزش قائل می شود.اژدها ریاکار نیست لذا اگر غرور وی را جریحه دار کنید هرگز شما را نمی بخشد. غرور اژدها مشخص ترین علامت قابل شناسایی اوست.هر چقدر غرور وی را بیشتر شکسته باشید، به همان اندازه طولانی تر نسبت به شما کینه خواهد داشت وعصبانی خواهد شد. با اینهمه اگر شما را دوست داشته باشد هر چقدر به او بدی کنید تحمل نموده و شما را می بخشد.البته اژدها نقطه ضعف هم دارد و آن این است که نمی تواند با کوچکترین کار برنامه ریزی شده خود را وفق بدهد ومنتظر اقدامی بماند. به همین دلیل اغلب بدن اینکه در مورد کاری که می کند اندیشه کند و ارزش آنرا بسنجد با عجله اقدام میکند. اژدها گرچه از مد خاصی پیروی نمی کند ولی اگر از مدی خوشش بیاید به آن می چسبد هرچند که اغلب لباسهای تمیز ولی ساده به تن میکند.اژدهاها دارای اشتهای قوی هستند واگر بدلایلی تحت رژیم نباشند، تقریبا هر غذایی را که جلوشان بگذارند می خورند.  جکی چانگ

زندگی اژدها

متاسفانه اغلب از بیماری زنج می برند وخواب درست وحسابی هم ندارند.خوشبختانه اگر هم مریض شوند زود خوب می شوند بدون اینکه عوارض بعدی بر جای بماند. چیزیکه نباید از نظر دور بداریم این است که، اغلب یک مادر اژدها با دو بچه اش با هم زندگی میکنند و مورد تحسین اطرافیان قرار می گیرند چرا که به احتمال قوی دارای شوهری بوده که بدلیل لاابالی بودن و عدم پرداخت نفقه از وی مجزا شده است. اژدها با تمام تندی و شدت عمل که دارد، پول وقت خود را با دست و دلبازی تمام در اختیار می گذارد حتی اگر شده تمام پس اندازش را یا چیزهای مورد علاقه خود را آن هم بدون اینکه در فکر پس گرفتن یا پاداش متقابل باشد. اژدها از اواخر دهه چهل سن خود تا دورن پیری با عمر طویل واقعا شاهانه زندگی خواهد کرد.به هر حال در چین اژدها علامت خوشبختی و خوش اقبالی است. اژدها که ذاتا موجود شرافتمند و درستکاری است، سگ را تحت الشعاع قرار می دهد و در نتیجه سگ هم بعضی مواقع از اژدها بدگویی میکند. مار تنها کسی است که به اندازه کافی از شعور باطنی برخوردار می باشد و اژدها را بسوی انتخاب صحیح ترین راه هدایت می نماید اگر چه با اینکه مار عاقل وعمیقا حساس است، ولی دارای این عادت است که خودش را درگیر بحران می کند اما وقتی چشم محبتی بسوی اژدها می اندازد آنوقت همه چیز عوض میشود . اژدها، ببر عجول را که گاهی بدن فکر عمل می کند، به حال و فکر خود رها می کند و در صورت خطا کردن نیز نه تنها سرزنش نمی کند، بلکه مورد تشویق هم قرار می دهد. و اما سگ کاری جز ایراد گرفتن انجام نمی دهد و این کار را مرتبا تکرار می کند. به هر حال اگر اژدها در سال خودش دست به خاک بزند طلا می شود.

مطالب پربازدید

تهیه و تنظیم: یوسف حبیبی

منبع: متن کامل طالع بینی چینی، اثر: بری فنتونیس و…

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا