مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
فال و طالع بینی

فال لنورماند کارتی هفتگی از شنبه 4 بهمن تا جمعه 10بهمن سال 1399

مطالب پربازدید

فال لنورماند

فال لنورماند در ابتدا توسط مادام لنورماند فرانسوی گرفته شد. مری آن آدلاید لنورمند یکی از با استعدادترین بصیران حرفه ای – نقاش و بینای کارتون است . استعداد طبیعی او در پیش بینی آینده و هوش عالی او لنورمند را بر آن داشت تا یک کارت کاملاً جدید ایجاد کند . و راهی عالی برای پیش گویی ایجاد کند. این روش جدید خواندن فال ، فلسفه کاملاً متفاوتی نسبت به خواندن با کارت های بازی معمولی داشت. با استفاده از مفاهیم کاملاً متنوع کارتها ، به همه خوانندگان این امکان را می داد تا از منظرهای جدید به بزرگترین سوالات زندگی بپردازند و با دقت زیادی مسیر زندگی دانش آموز را بررسی کنند و به او در پیش بینی دقیق یا مشاوره بصیرت کمک کنند .

 

آینده بر هیچ کس تصویری ندارد و فال و پیشگویی نمیتواند اطلاعات دقیقی از آینده بگوید . فال ها در این مجله خبری صرفا جهت سرم گرمی می باشد.

فال لنورماند عاشقانه ، فال لنورماند اصل

مطالب پربازدید

بیشتر بخوانید:

فال هفتگی لنورماند

قبل از ایجاد مجموعه جدید ، مادمازل لنورمند از کارت های بازی سنتی به عنوان راهی برای ابراز شانس استفاده می کرد . اما خیلی زود مشخص شد که فاقد توضیحات منحصر به فرد کافی است ، و این امر برای پیش بینی دقیق کافی نیست . تقریباً هیچ کاری از کارهای خواهر پس از مرگ وی حفظ نشده است . اما برخی از روش های وی تا حدی از کتاب هایی که او نوشت ، یادداشت های دانش آموز و داستان های بی شماری از پیروانش بازیابی شده است .

فال لنورماند متولدین فروردین

کارت ستاره : کارت ستاره در برج لئونرمند کارت بسیار مثبتی است. همانطور که از کودکی یاد گرفته ایم با دیدن ستاره ها آرزو می کنیم ، این کارت نشانه این است که امیدها و آرزوهای شما به زودی برآورده می شود. شما در حال پیشرفت به سمت اهداف خود هستید. همه چیز در مورد این کارت راحت و اطمینان بخش است. کارت ستاره به شما می گوید که همه چیز خوب است و شما به سمت بهتر می روید.
کارت ستاره نشان می دهد که شما اصیل هستید و مردم چقدر با شما خوش برخورد هستند. کارت ستاره گواهی بر شهرت شما است ، حتی اگر فقط در حرفه یا جامعه خود مشهور باشید. همه چیز روان جریان دارد و شما باید از خوشبختی خود لذت ببرید.

فال هفتگی لنورماند اردیبهشت

کارت داس: کارت داس در برج لنورمند اغلب به پایان سریع و قطع اشاره دارد. این خاتمه می تواند نسبتاً ناگهانی و غیره باشد. این پایان می تواند شامل پایان دادن به هر چیز ناراحت کننده یا ناراحت کننده ای تا پایان رابطه باشد.
این خاتمه سریع اتفاق می افتد و احساسات رد و بدل نمی شوند ، بنابراین مبتنی بر منطق است.
کارت داس یک تصمیم تغییرناپذیر را نشان می دهد.
به خاطر داشته باشید که حتی اگر کارت داس شما به شما بگوید که اتفاقی در حال رخ دادن است ، لزوما به معنای جریان بد یا خطرناک نیست. به عنوان مثال ، کارت داس ممکن است نشان دهنده حذف یا خاتمه کاری باشد که دیگر برای زندگی شما مفید نیست.
توجه: کارت داس به طور خودکار مرگ را نشان نمی دهد. این کارت به معنای مرگ جسمی برای کسی نیست.

فال هفتگی متولدین خرداد

کارت موش: برای درک معنای کارت موش در فال لنورماند، بهتر است مشخصات موش را در نظر بگیرید. بله ، موش ها می توانند ناز باشند ، اما همچنین می توانند یک خطر مرموز باشند. آنها می توانند صدمات زیادی به سازه ها و مکانهایی که از دید شما پنهان هستند وارد کنند. موش ها می توانند فروشگاه های مواد غذایی را دور از چشم نابود کنند. آنها وسایل را می دزدند و فرش ، پرده و لباس را از بین می برند تا از الیاف آنها برای ساختن لانه های خود استفاده کنند. تمام این اقدامات و ویژگی ها توسط کارت ماوس لنورمند نشان داده می شود: سرقت ، تخریب ، تعمیرات ، ضرر و …
کارت ماوس همچنین نشان دهنده استرس و اضطراب درونی است که باعث شیفتگی شما شده است. این کارت در برج لنورمند چیزهایی را نشان می دهد که باعث می شود شب بخوابید … افکار نگران کننده ای که مدام در ذهن شما جریان دارند.
به هر حال کارت موش مثبت نیست.

مطالب پربازدید

فال متولدین تیر لنورماند

کارت شلاق: برای خلاص شدن از شر شلاق ، به مهارت ، عزم و اراده زیادی نیاز دارید. کارت شلاق نماد سر و صدا ، خشونت ، جنگ و هرج و مرج است.
کارت مژه در نشانه شما به ما یادآوری می کند که برنده شدن به تمرکز و تلاش زیادی نیاز دارد. برای موفقیت و کنار آمدن با مشکلات ، ممکن است لازم باشد از زوایای مختلف به مشکلات خود نزدیک شوید.
کارت شلاق اغلب نشان دهنده یک دوره زمانی مرتبط با جنگ و درگیری است. این کارت بیانگر بحث ، گفتگو و سرزنش بیش از حد شما است.
ماهیت خشونت آمیز کارت شلاق در برج لنورمند فراتر از آزار جسمی معنی می دهد. این کارت ماهیتی جنسی دارد ، بنابراین می تواند احساسات جنسی یا تجاوز جنسی را بیان کند.
از آنجا که کارت شلاق نشان دهنده انرژی بالا است ، ممکن است به ورزشکاران و افرادی که از نظر جسمی فعال هستند نیز اشاره داشته باشد.

فال لنورماند هفتگی مرداد

کارت کتاب: کارت کتاب در برج لنورمند نشانگر دانش ، تحصیلات ، خرد و شعور است. این کارت نشان دهنده تحصیلات شما در مدرسه ، امتحانات و تحقیقات برای یک پروژه است.
کارت کتاب اطلاعات پنهان ، اسرار ، اسرار و چیزهای کشف شده را نشان می دهد. کارت کتاب همچنین می تواند نشان دهنده کتاب ، مجله ، دفتر خاطرات ، دست خط ، نسخه های خطی و پرونده ها باشد.

فال لنور ماند برای متولدین شهریور

کارت خورشید: کارت خورشید نشان دهنده موفقیت ، شکوه ، جشن ، شادی ، پیروزی و موفقیت های خوب است. به طور کلی ، انرژی خورشید انرژی مثبت است.
سان کارت نشان دهنده ظهور موفقیت در تمام جنبه های زندگی شما است. این کارت نوید می دهد که شما به اهداف خود خواهید رسید ، اعتماد به نفس خود را افزایش می دهید و به استعدادها و توانایی های بالقوه خود پی خواهید برد.

فال هفتگی برای متولدین مهر 

کارت کلید: بهترین کارت Lenormand Key Card است. این کارت به شما امکان می دهد پازل ، سرنوشت و آزادی بیشتری را باز کنید. این کارت نشان دهنده پاسخ ، موفقیت ، وحی و تجلی رویاها و آرزوهای شماست.
این کارت همچنین می تواند رویدادهای مهم ، جلسات و افراد تأثیرگذار را نشان دهد.
کارت اصلی در برج لنورمند نشان دهنده توانایی های ذهنی بالا و افتادن پرده بین رویا و واقعیت است ، این کارت پیوندهای معنوی و کارمایی بالایی را نشان می دهد. این کارت به شما امکان دسترسی به اسرار زندگی شما را می دهد و به شما امکان تحقق رویاهای بزرگ و بلند پروازانه را می دهد.

فال لنورماند هفتگی متولدین آبان

کارت جاده: کارت جاده در فال Lenormand نشانگر آزادی انتخاب است. شما یک انتخاب دارید ممکن است در انجام این انتخاب مردد و مردد باشید. کارت جاده همچنین بیانگر تعدد است. بسیاری از رقبا عاشق زندگی زناشویی و غیره هستند.

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

لنورماند برای متولدین آذر

کارت باغ: برای درک معنای کارت باغ در برج لنورمند ، بهتر است تصوری از باغ در زمان مادام لنورمند (بانوی مشهور در گرفتن این صورت های فلکی) داشته باشید. در آن زمان این پارک محلی بود که مردم در آن جمع می شدند ، قدم می زدند و به طور کلی از کنار هم بودن لذت می بردند. در آن زمان پارک ها عمومی بودند ، بنابراین زنان و مردان می توانند بدون نقض هنجارهای اجتماعی در آن مکان ها با خیال راحت دیدار کنند.
بنابراین کارت باغ یک مکان عمومی برای ملاقات ، لذت بردن از طبیعت ، آرامش و استراحت است. کارت باغ یک کارت نیست. این کارت حداقل دو نفر را نشان می دهد (اغلب بیش از دو نفر).

فال هفتگی لنورماند برای دی

کارت روباه : کارت روباه در برچسب شما نشان می دهد که شما برای پرداخت قبض های خود روز به روز چه می کنید. کارت روباه چه به صورت تمام وقت و چه به صورت نیمه وقت کار کنید ، مواردی را که برای تهیه غذا و سرپناه مورد نیاز است ، نشان می دهد. کارت روباه حیله گری لازم برای تأمین امنیت و مایحتاج خانواده را نشان می دهد.
کارت روباه همچنین می تواند فریب ، حیله گری و خیانت را نشان دهد. این کارت به شما می گوید شما فریب خورده یا به دام افتاده اید. این کارت نشان دهنده شخصی است که به دنبال منافع شخصی خود است.
کارت روباه در لنورمند نشان دهنده یک فرد غیر قابل اعتماد ، باهوش و حیله گر ، حتی احتمالاً یک اعتیاد به کار است.

فال متولدین بهمن

کارت پیام: کارت پیام در Lenormand اخبار و پیام شما را نشان می دهد. این کارت شامل تمام اشکال تماس کتبی است. این نامه می تواند به صورت یادداشت ، سند ، ایمیل ، پیام متنی و … باشد.
این کارت همچنین می تواند شامل مدارک کتبی مانند پروانه ، مدرک تحصیلی ، گواهینامه و گواهینامه باشد. کارت های نامه شامل کارت پستال ، بروشور ، ایمیل ، روزنامه و مجله است. کارت پیام برج لنورمند واقعاً شامل انواع اشکال اداری است. این کارت می تواند هر چیزی را که می تواند نوشته شود نشان دهد.

فال هفتگی متولدین اسفند لنورماند

کارت زنبق: کارت زنبق در برج لنورمند نشان دهنده یک فرد یا پدر پیر ، خردمند ، بالغ است. این کارت شخصی باتجربه ، خردمند ، معتبر و احتمالاً موهای سفید را توصیف می کند.
کارت عنبیه نشان دهنده یک دوره آرامش و آرامش است. این دوره استراحت می تواند در نانو زیر سایه درخت یا سفر به منطقه آبگرم باشد. این کارت دوره ای را نشان می دهد که مشکلات شما به پایان رسیده است و اکنون می توانید از سکوت و آرامش لذت ببرید.
کارت عنبیه همچنین می تواند اجداد ، نژاد و میراث خانواده شما را نشان دهد.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا