مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
فال و طالع بینی

متولدین سال گربه در طالع بینی چینی -طالع بینی سال خرگوش

مطالب پربازدید

سال گربه

بخش سرگرمی فارسی کلاب – مردم چین، متولدین سال گربه را سال خرگوش هم می‎دانند و عقیده دارند که خرگوش عمر طولانی به ارمغان می‎آورد. چینی ها عقیده دارند گربه دارای طول عمر است (همانطور که در مغرب زمین عقیده دارند گربه 9 تا جان دارد) ولی به هر حال طولانی شدن عمر گربه ها تا حدودی به دست خودشان است.

گربه ها باید مراقب خود باشند و بدانند با چه کسی همراه هستند. لذا اگر همراه خود را با احتیاط انتخاب نکرده باشند، بهتر است تنها باشند.
سال گربه، به دنبال سال پر از جنب و جوش ببر می‎آید. در سال گربه، جنگ و جدال و به دنبال اهداف تقریبا ناممکن دویدن سپری شده و بجای آن‎ها دنیای راحت تر و ساده تر را می یابیم. سالی توأم با عیش و نوش و دایر نمودن نمایشگاه هایی در شهرهای بزرگ. در این سال شاهد فاجعه های بزرگ جهانی نخواهیم بود و روی هم رفته زندگی را در صلح و آرامش سپری خواهیم کرد.

 

متولدین سال گربه، متولدین سال خرگوش

مطالب پربازدید

شخصیت گربه

گربه ها معمولا شیک پوش و سیاستمدار خوبی هستند. و دارای شکوه طبیعی اند. هیچکس به اندازه گربه به نیازهای مادی خانواده اش رسیدگی نمی کند. همچنین هیچکس در عالم کار و حرفه مانند گربه، دارای شمّ سودیابی و دستیابی به موقع به آن نمی باشد.
گربه، حساس است و در برخورد هایش با ارباب رجوع ملاحظه کار می‎باشد و همچنین نیاز زیادی به داشتن اطرافیان تابع و موافق با خودش دارد که او را در هر اداره ای که باشد تبدیل به بهترین عامل دیپلماسی و سیاست می‎کند.

بخوانید: طالع بینی چینی متولدین سال گربه

گربه از یک حافظه قوی برخوردار است و می‎تواند تمام جزئیات هر نوع مکالمه یا جر و بحث مؤدبانه را به خاطر بسپارد. وقتی مورد گفتگو قرار می‎گیرد شنونده خوبی است و در چنین مواقعی گوش هایش را کاملا می‎گشاید و خیلی آرام و بدون حرکت می‎نشیند لذا می‎توان او را دیپلمات خوبی به حساب آورد اگر شغل قانونی برای خود انتخاب کند می‎تواند پیشرفت نماید. بعنوان وکیل دعاوی می‎تواند به هر نوع اظهارات طرفین گوش بدهد، بدون اینکه از وی چنین تقاضایی را کرده باشند.

جدا شدن از همسر

روی هم رفته، گربه ها شنونده خوبی هستند تا گوینده نصایح به دیگران. مثلا اگر می‎خواهید از همسرتان جدا بشوید نباید به یک گربه مراجعه کنید و از وی انتظار داشته باشید که شما را نصیحت کند و موضوع را با گفتگو حل نماید چراکه این صحبت جدایی شما او را دچار دلهره کرده و به یاد زخمهای خودش می‎اندازد و اگر هم نصیحتی داشته باشد اغلب سطحی خواهد بود. اما اگر می‎خواهید راجع به انجام حتمی طلاق از همسرتان با وی صحبت کنید، از او درمورد سر و سامان دادن نظرخواهی کنید چراکه گربه بهترین راهنما در مورد پول است.

گربه از اوضاع تشنج آور و ناراحت کننده (مثل سیل، قحطی، جنگ و…) اصلا خوشش نمی آید. با این حال، گربه درصورت عصبانیت و در تنگنا قرار گرفتن می‎تواند فوق العاده خشن باشد و به هیچ چیز اهمیت ندهد. با وجود اینکه فکر جنگ کردن آخرین ایده وی می‎باشد، ولی اگر مجبور شود می‎تواند خطرناک بشود. لذا اگر بخواهیم توان تحمل او را امتحان کنیم، چیزی عایدمان نمی‎شود تا اینکه می‎بینیم بطور ناگهانی کار از کار گذشته است.

مطالب پربازدید

حیوانات احساساتی

روی هم رفته گربه ها موجودات احساساتی و ژرف نگر نیستند درواقع برای آقای گربه هر اتقافی که در دنیای زشت خانه اش روی می‎دهد هیچ اهمیتی ندارد چراکه گربه، خانه و لوازم آسایش آنرا برتر از هرچیزی می‎داند و نیاز به بدست آوردن آنها را مایه دلخوشی خود می‎داند.

پس به گربه حق بدهید که از جر و بحث های طولانی و اتفاقات و رویدادهای زشت و خشن بیزار بوده و متوسل به خشونت شود. لازم به ذکر است گربه می‎تواند تبدیل به دراکولا هم بشود. در چنین مواقعی از مکان امن خود با ظاهری آرام ولی با پنجه های باز جهت محافظت خانه و خانواده اش حمله می‎کند و هیچ اهمیتی به قربانی خود که در اثر هجوم وی درحالت بحرانی بسر می‎برد نمی دهد. با آگاهی به این امر، تعجبی ندارد بشنویم که بعضی از خشن ترین دیکتاتورهای دنیا گربه بوده اند.

استالین و آخرین نخست وزیر رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی گربه بودند. به عقیده من نباید به افراد گربه مهلت داد زیرا اینها نمی توانند تشخیص بدهند که هرچیزی که به نفع اوست به نفع دیگران هم است یانه، و نتیجه کار به ضرر هر دو طرف خواهد بود.

این ها حتی به مرده قربانیان خود نیز رحم نمی‎کنند اما اگر به گربه که خواهان زندگی آرام و به دور از خطر و صحبت از فاجعه های بی پایان دنیا باشد امکان زندگی بدهند که وی مجبور نباشد غم دیگران را بخورد، در حرفه انتخابی خود پیشرفت زیادی می‎کند. البته اگر کار مورد نظر و ساعات کار دراز نباشد (گربه به خواب بعد از ظهری و هرموقع که فرصت بیابد خیلی علاقه دارد) در این حالت است که خودش را نشان می‎دهد و می‎درخشد.

خانم ها معمولا درکنار آقای گربه بهتر جلوه می‎کنند.

آقای گربه می‎داند که خانمها چگونه باید لباس بپوشند و تا حدودی احساسات آنها را نیز تشخیص می‎دهد. هر دو جنس گربه نسبت به نوع و کیفیت لباسشان مشکل پسند و باریک بین می‎شوند. لباس آقای گربه خواه نو یا کهنه باشد حتما تمیز و اتو شده است، و ضمنا تکه ای از لباسش طوری است که چشمگیر است، مثلا جوراب به رنگ روشن می‎پوشد و اگر آقای گربه به اجبار لباس کهنه به تن پوشیده باشد بطور حتم تکه ای از آن مثلا کراواتش تازه و به رنگ روشن است یا چشمگیر می‎باشد. گربه ها معمولا ریش و سبیل نمی گذارند و اگر بطور تفننی بگذارند، موقتی خواهد بود.

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

گربه ها با برنامه منظم زندگی می‎کنند، طوری که این گونه روش زندگی بعضی مواقع منجر به سخت گیری ناراحت کننده می‎شود. بطور کلی تمام کارهای زندگی شان طبق برنامه و به دقت ساعت سوئیسی است. مثلا یک گربه کت و شلوارش را همیشه بعد از در آوردن سر جایش آویزان می‎کند و دفتر بایگانی مخصوصی برای قبوض دارد.

گربه ها معمولا نشست و برخاست با اشخاص سطح بالا را می‎پسندند و مایل می‎شوند خودرا در سطح آنها نشان بدهند و گاهی به آن حد نیز می‎رسند.

خانم های گربه وقت زیادی را صرف آرایش موهای فوق العاده زیبا و بلند خود می‎کنند خصوصا وقتی که مشکی باشد. در لباس پوشیدن هم لباسهای شل و بلند را به شلوار تنگ و چسبان ترجیح می‎دهند.

علیرغم اتهامی که بر بی وفایی گربه وارد می‎شود، واقعیت این است که وی کاملا وفادار است و عاشق خانه راحت و آراسته و گفتگوی دوستانه و موافق و برنامه منظم و گاهی سختگیرانه می‎باشد.

گربه بعنوان والد

گربه ها اعم از مرد یا زن، والدین عالی می‎شوند و رفاه خانواده برای آنها در مرحله اول اهمیت قرار دارد لذا هیچکدام از بچه های گربه از بی تفاوتی و یا کمبود در رنج نخواهند بود و وسایل راحتی (پوشاک و امکانات دیگر) به اندازه کافی در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

گربه در شغل و پیشه

گربه بطور آشکاری باید از کارهایی که توأم با ریسک و درگیری باشد اجتناب کند و درصورت امکان باید شغلی برای خود دست و پا کند که خودفرما باشد و این شغل باید طوری باشد که به وی شانس ابراز استعدادهای استثنایی خود را بدهد. تا بتواند به مخارج جورواجور خود سروسامانی بدهد و با افراد خود مراوده نماید. با این حساب، گربه ها بهتر است گالری هنری، مغازه عتیقه فروشی و یا سالن آرایش دایر نمایند. اگر خانم گربه علاقه کاری در کنار خانه داری دارد، می‏تواند به داستان نویسی(داستانهای کوتاه) یا نقاشی غیر وابسته به گروهی یا سیاسی بپردازد.

نکته مهمی که باید در موقع شراکت و همکاری با گربه در نظر گرفت این است که وی تصمیم خود را عوض نمی کند. از نظر وی معامله، معامله است و تمام شده محسوب می‎شود. اگر پولی به شما بدهکار باشد تا دینار آخر پس خواهد داد. همینطور تمام نیکی هایی را که درحقش انجام داده باشید فراموش نکرده و به موقع جبران خواهد نمود. اما اگر به خانه وی دست خالی رفته باشید، او هم با دست خالی به خانه شما خواهد آمد.
گربه، از نظر برخورد با مردم در هر طبقه ای، بی نظیر است و شریک شغلی ایده آلی می‎باشد. بهترین و مناسب ترین شراکت، بین دوتا گربه است که شراکتشان پایدار و محکم خواهد ماند.

گربه در عشق و عاشقی و ازدواج

خانم یا آقای گربه، بخاطر احساسات پاکی که دارد به امر ازدواج ارزش فراوانی قائل است و برای کسی که به احساسات ارزش قائل بشود زوج مناسبی خواهد بود. هیچ عشق و ازدواجی بهتر از عشق و ازدواج بین دوتا گربه نیست. موش جاه طلب، زندگی منظم گربه را بهم می‏زند زیرا خانم گربه هرگز نخواهد فهمید که مثلا چه ساعتی شام او را بدهد.

گربه های مشهور در جهان

ملکه ویکتوریا، شاهزاده آلبرت، هنری سوم، هنری پنجم، دیوید فراست، استالین، آلبرت انیشتین، ماری کوری، فیدل کاسترو، شیلا اسکات، جک نیکلاس، جورج اوروِل، آرتور میلر و…

برگرفته از طالع بینی چینی بری فنتونیس

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا