مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
فال و طالع بینی

مهر ماهی های متظاهر و متشخص

مطالب پربازدید

خروس

متولدین مهر ماه چنینند

متولد مهرماه اهل تظاهر،حفه بازی ودوز و کلک نیست.وی همین است که هست، خواه بپذیرید خواه نپذیرید. او همیشه خود را به وسط معرکه میاندازد. اگر یک مهر ماهی را به جشن دعوت کرده باشید و در وسط معرکه کسی وجود نداشته باشد، حتم بدانید که او هنوز نرسیده است.مهر ماهی ها دست و دلبازند و بطور غیر عادی در مقابل خطا و اشتباهشان رک و صادق و صریحند. همچنین بدلیل مرتب ومنظم بودنشان،تمام امورات زندگی خود رابه دقت ساعت برنامه ریزی می کنند.

البته مهر ماهی ها اغلب فخرفروش ولاف زن هستند و تمام اقدامات خود را با آب و تاب و گزافه گویی به همه تعریف می کنند. ممکن است برای دست ودلباز جلوه دادن خود، از میان جمع شما را با صدای بلند دعوت به نوشیدن کنند، هر چند که شما تمایلی برای نوشیدن نداشته باشید.

مطالب پربازدید

البته در چنین مواقعی اولین کسی که دراثر زیاده نوشی کله پا میشود خود او خواهد بود چرا که علیرغم لاف زدنشان، در نوشیدن قهار نیستند(جواب نه به تعارف را نیزندارند). با این افراد که ازعدم وجود فرهنگ و اخلاق در جامعه شکایت می کنند، جر وبحث نمود چرا که هر چه به نظرشان برسد، بدون تامل و تعمق بر زبان می آورند معلیرغم حسن نیتی که دارند، به آثار وعوافب انتقادات تند خود روی اطرافیانشان نمی اندیشند.به هر حال سعی نکنید تلافی بکنید و طرز برخورد اورا زیرسوال ببرید و یا انتقاد نمایید، خصوصا وقتی که زیاد مطمئن نیستید.

اعتماد به نفس مهر ماهی ها

آری متولد مهر ماه دویست درصد به خود اعتماد دارد و اگر با او وارد بحث وجدل بشوید، آنرا به نزاع  تبدیل  می کند. در این مورد کافی است جنگ خروس ها را به خاطر بیاورید. اینان کاملا متفاوت هستند یا حداقل به نظردیگران متفاوت جلوه می کنند. در گوشه ای می نشینند و بندرت حرف میزنند مگر اینکه مورد خطاب قرار بگیرند.ضمنا بندرت در مورد چیزی اظهارنظر می کنند و اگرهم حرفی بزنند، در مورد چیزهای پیش پا افتاده و معمولی مربوط به خودشان خواهد بود. اینها معمولا با گفتار ملایم و رفتار متین و افتاده خودشان توجه دیگران را جلب می کنند و با تمام زیرکی خود به دنبال یک چیزهستند، آن هم توجه شما به طور دربست. مثلا اگرتکه کیکی را تعارف کنید طوریآن را رد میکنند و نمی پذیرند که معلوم می شود تکه بزرگتری را میخواهند.

مهر ماهی ها از لحاظ اقتصادی

ازنظراقتصادی بدون اینکه پولی در حساب بانکی یا در جیب خود داشته باشند، به فکر خرید پرده های نو ، فرش های تازه  یا طرح تبدیل اطاق اضافی به حمام سونا و…می افتند. کلمه صرفه جویی در دیکشنری آنها بدون معنی است. ضمنا هیچ کسی در سراسردنیا وجود ندارد که به اندازه اینها هر طرح یا برنامه ای را که دارند و یا حتی انجام داده اند، به روی کاغذ نیاورند. کیف و جیب این افراد پراست ازدفترچه ها و کاغذهای یادداشت و بلیط اتوبوس. این افراد نقطه ضعفی نیزدارند و آن این است که برای دستیابی به اهدافشان و شناخت قابلیت های خودشان نیازبه محرک دارند. چینی ها عقیده دارند که اژدها بهترین هادی برای این افراد محسوب میشود.همچنین چینی ها عقیده دارند که یک خصیصه نظامی گری دراین افراد وجود دارد و دوست دارند که لباس نظامی به تن کنند و شق و رق راه بروند. همچنین پول و وقت زیادی را صرف آرایش و زیبا کردن حالت موهایشان می کنند. ضمنا ازعطرخوششان می آید و بینی فوق العاده حساسی دارند. البته به خاطرداشته باشید که این افراد ذاتا آدم های محافظه کار ناقلایی هستند. هر شغلی را که انتخاب کنند، صداقت، وفاداری و صرفه جویی مایه اصلی فکرشان است خواه به نفعشان باشد یا ضررشان. با اینهمه اغلب قولهایی را می دهند که ازتوانایی آنها خارج است وعلیرغم داشتن وضع خوب ظاهری، طبل توخالی هستند.

مطالب پربازدید

عشق و ازدواج در نظر متولین مهر

موضوع عشق چیزی است که این ها نمی توانند آن را سازماندهی کنند. ضمنا هر چقدر هم ثروتمند بشوند، حداقل یک شکست در ازدواج را پیش رو خواهند داشت. بهترین شریک شغلی واجتماعی وخانوادگی برای این افراد اژدها و اسب می باشد. سال اژدها(خوس یا مرغ) برای این افراد بسیار خوب و پر از نعمت خواخد بود اما ممکن است وقت برای دلخوشی های عاشقانه اضافی، کم بیاوردوموفقیت وی بدون درگیری نخواهد بود .

تهیه وتنظیم: یوسف حبیبی

منبع: طالع بینی چینی، اثر: بری فنتونیس

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا