مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اس ام اس تبریک

عکس نوشته و پیام تبریک روز مادر + پروفایل

مطالب پربازدید

یکی از بهترین روزهایی که در تقویم ایرانی و حتی تقویم جهانیان وجود دارد روز مادر است. این روز در تقویم ایرانی مصادف با سالروز تولد حضرت فاطمه (س) است. این روز بهترین زمان و بهانه برای تک تک ایرانیان است که به هر صورت که می توانند از زحمات بیدریغ مادرانشان تقدیر و تشکر کنند و نشان دهند که همیشه به یادشان هستند. در این راستا ارسال متن و پیامک ادبی یکی از راه هایی است که علاوه بر تهیه کادو و تقدیر و تشکر حضوری بسیاری از ما انجام می دهیم. در ادامه گلچینی از متن ها و پیام های تبریک روز مادر را گرد آوری کرده ایم و پیشکش نگاهتان می کنیم.

پروفایل روز مادر, عکس نوشته روز مادر, تبریک روز مادر, روز مادر, روز مادر 97, اس ام اس روز مادر, پیامک روز مادر

مادر نازنینم، روزت مبارک. به تو سلام می‌کنم تا خانه خوشبختی ام با دعای تو بنا شود و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود. روزت خجسته، لبانت پر از خنده و دلت شاداب و سرزنده باد.
‌☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
مادر تک‌واژه‌ای‌ست زیبا و عین زیبایی‌ست و البته که زیباتر از زیبایی چیزی نیست. قلب بزرگ خدا در سینه‌ی مادران می‌تپد. مادر، دستی بر گهواره دارد و دستی در دست خدا آن‌گاه که مادر، گهواره را تکان می‌دهد. روز مادر بر همه مادران مهربان مبارک.
عکس نوشته روز مادر
روز مادر مبارک، روز آن که بهشت زیر پایش است و مهرش تا ابد در دلم جای دارد. مادر بهترین گل در میان شهر گل‌هاست. مادر آفتابی است که بر قلب فرزندانش می‌تابد و به آن‌ها گرمی و روشنایی می‌بخشد. مادر خوبم روزت مبارک.
‌☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
مادر فردی نیست که به او تکیه کنیم بلکه کسی است که ما را از تکیه کردن به دیگران بی نیاز می‌سازد. روزت مادر مبارک.
عکس نوشته روز مادر
عزیزترینم، خداوند تو را از عشق سرشته است. باور نمی‌کنم که تو از جنس انسان باشی. چطور یک انسان می‌تواند این همه لطیف و بامحبت باشد؟ تو بی‌گمان از جنس ملائک هستی. مادر خوبم، هر آن جایی که تو هستی، آنجا بهشت است. روزت مبارک
‌☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
زیباترین کلمه برلب‌های بشریت کلمه «مادر» وزیبا‌ترین آوا، آوای «مادرم» است. این کلمه آکنده از عشق و امید است، کلمه شیرین و مهر انگیز که از اعماق قلب بر می‌خیزد و زیبائی است. مادر همه چیز ماست. مادر آن روح جاودانی است که لبریز از عشق و زیبائی است.
عکس نوشته روز مادر
مادر تابلوی آفریدگار است. تار و پود روح مادر را از مهربانی بافته‌اند. عشق مادر هدیه بزرگ خدا به انسان. پس قدر این هدیه بزرگو ار را بدانیم. روز مادر مبارک.
‌☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
مادر بودن سخت‌ترین و پرمشقت‌ترین کار دنیا است که تا آخر عمر هم بازنشستگی ندارد و تنها حقوقی که بابت آن طلب می‌کند اندکی عشق است، مادرم تو را عاشقانه دوست دارم و با تمام وجودم به تو عشق می‌ورزم، روزت مبارک باد.

عکس نوشته روز مادر

گرامیداشت روز مادر، گرامیداشت فرشته‌ای آسمانی است که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آن‌ها را هدیه داده است، فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد. فرشته مهربان زندگی من، روزت مبارک.

مطالب پربازدید
☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆

کمترین آرزویم این است: هرگز با چشمان مهربانت، نامهربانى روزگار را نبینى مادر عزیزم. روزت مبارک.

عکس نوشته روز مادر

همیشه حق با مادرهاست. هیچ کس دیگر به جز آن‌ها صادق نیست. روزت مبارک مادر.
☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
مادر، تپش‌های دلم هوای بودنت دارد. از این فاصله دور روزت مبارک.
عکس نوشته روز مادر
مادر‌ها اگه منطق داشتن مادر نمی‌شدند. نمی‌شود با منطق آن قدر عاشق بود. روز مادر مبارک.
☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
هر کسی عطر خاصی دارد. گاهی برخی عجیب بوی خدا می‌دهند؛ همانند مادر. مادر جان روزت مبارک.
عکس نوشته روز مادر
هیچ هدیه‌ای هم‌تراز هدیه‌ای که مادر به فرزند خود می‌دهد نیست؛ زندگی. روزت مبارک همه زندگی.
☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
برای خوشبخت بودن، مادر کافیه. دلیل خوشبختی من؛ روزت مبارک.
عکس نوشته روز مادربچه که بودم دلم به گرفتن گوشه چادر مادرم و رفتن به بیرون خوش بود. حالا بزرگ شدم و مادرمو می‌خوام. نه برای گرفتن گوشه چادرش. می‌خوامش که با گوشه چادرش اشکامو پاک کنم. نه اینکه دلم خوش بشه که می‌دونم نمیشه. شاید آروم بگیره با بوی خوش چادر مادرم. روز مادر مبارک. قدر ماماناتونو بدونین.
☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
امروز پیشونیش رو ببوسید، قربون صدقه‌ش بروید، مادر رو میگم. گاهى هم براى مادر ﻣﺎدرى کنید.
عکس نوشته روز مادربا وجود تموم دلتنگیا، از اشک‌ها و شکایت‌ها که بگذریم، باید اعتراف کنم مادرم که می‌خنده خوشبختم.
☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
مادرم‌ ای فرشته بی بال من دوستت دارم، چون بهترینی، زیباترینی، برای من محبوب‌ترینی. دوستت دارم به اندازه ستاره‌های آسمون گل مهربان من، تو برای منی و من برای تو شکرگزار خداوند هستم که حق انتخابت دست من نبود و خداوند بهترین را برایم انتخاب کرده است. عشق بی پایان من دوستت دارم. روزت مبارک
عکس نوشته روز مادرهر چیزی توی کشور ما ایرانی و خارجی داره، هر چیزی کیفیت بد و خوب داره، اما محبت مادر ایرانی و خارجی نداره. روز مادر علی الخصوص به مادرای ایرانی و بخصوص به مادر خودم مبارک.
☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
مادر تنها کسیه که می‌تونی تمام فریادهات رو سرش بکشی و مطمئن باشی که انتقام نمی‌گیره. حلالم کن مادر. روزت مبارک.
عکس نوشته روز مادرماه‌هاست تمرین می‌کنم تا امروز رو با جملات قشنگ و یه جور شاعرانه‌ای بهت تبریک بگم، اما حالا می‌بینم در برابر این همه مهربونی و بی‌ریا بودن تو کلمه کم آوردم. پس خیلی ساده و خودمونی میگم: مامان گُلم روزت مبارک.
☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆✿☆
مامانی، کاش می‌شد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم، لالایی‌هاتو دوست دارم، دستاتو دوست دارم، خنده‌هاتو دوست دارم و خلاصه هرچی به تو مربوط میشه رو دوست دارم. بوس. روزت مبارک.

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا