مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
خواندنی دیدنی

سرنوشت فردی که با آب و موبایل در تابوت خوابید

مطالب پربازدید

هر فردی برای یک بار هم که شده در زندگی خود به استقبال تصمیمات غیر معقول و غیر منطقی می رود که می تواند بر سرنوشت او تاثیر بسیار منفی ای بگذارد. به همین علت باید در زندگی خود هر چیزی را بسنجیم تا به بتوانیم بهترین تصمیم ها را بگیریم. تا به حال خبرهای متعددی را در رابطه با تصمیم های عجیب و غریب شنیده ایم که برخی از آن به مرگ فرد منجر شده اند. به همین علت قصد داریم تا شما را با نمونه ای از این تصمیمات آشنا نماییم. از این رو تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

سرنوشت فردی که با آب و موبایل در تابوت خوابید
پلیس روسیه چهارشنبه اعلام کرد فردی که از دوستش خواسته بود او را زنده دفن کند تا جرأتش را نشان دهد و مقاومتش را محک بزند در این تجربه عجیب و غریب جان خود را از دست داد.
آلکسی لوبینسکی از اداره آگاهی محلی در مورد این ماجرا گفت به گفته دوست قربانی، این فرد سی و پنج ساله از ساکنان منطقه بلاگوچنسک Blagovechtchensk در خاور دور روسیه که می خواست مقاومت خود را بسنجد با اصرار از دوستش خواسته است به وی کمک کند تا یک شب را زنده زیر خاک سپری کند.
این دو نفر گودالی را در باغی حفر کردند و تابوتی را که خود ساخته بودند و به لوله هایی برای ورود و خروج هوا مجهز بود در آن قرار دادند.
قربانی با یک پتو، بطری آب و تلفن همراه در تابوت می خوابد.
دوست قربانی روی گودال را با تخته های چوبی می پوشاند و پس از دریافت تماس از دوستش و اطمینان یافتن از زنده بودن او به خانه می رود اما صبح که برای بیرون آوردن او می آید با جسدش مواجه می شود.
به گفته بازرسان پلیس، رگباری شدیدی شب شروع به باریدن می کند آب باران لوله هایی را که این فرد برای تنفس خود در تابوت تعبیه کرده بود می بندد.
تابستان گذشته نیز یکی از ساکنان منطقه ولوگدا که برای خلاص کردن خود از ترس مردن خود را دفن کرده بود بر اثر خفگی جان خود را از دست داد.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا