مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
عمومی

دومین کنگره بین المللی گل و گیاهان زینتی در محلات برگزار می شود

مطالب پربازدید

کنگره بین المللی گل و گیاه محلاترئیس پژوهشکده ملی گل و گیاهان زینتی برگزاری دومین کنگره بین المللی و سومین کنگره ملی گل و گیاهان زینتی در محلات خبر داد.

این دو کنگره به صورت همزمان از یکم لغایت سوم آبانماه در پژوهشکده گل و گیاهان زینتی محلات برگزار می شود.

در این دو کنگره 200 مقاله به صورت پوستر و سخنرانی ارائه خواهد شد، همچنین علاوه بر ارائه مقالات هفت کارگاه آموزشی و نیز یک تور فنی در حاشیه این کنگره برگزار می شود.

نکته مهم و ویژگی متفاوت این کنگره نسبت به سایر کنگره ها توجه ویژه به بخش خصوصی و حمایت بخش خصوصی از این کنگره بوده است. همچنین با حمایت بخش خصوصی یک پنل تخصصی در حاشیه این کنگره برگزار خواهد شد و صاحبنظران و تولیدکنندگان برتر گل و گیاه کشور در بخش تولید و اجرای این پنل حضور خواهند داشت .

مطالب پربازدید

با توجه به وضعیت موجود کشور، متاسفانه حضور دانشمندان و پژوشگران برتر دنیا در این کنگره با مشکل مواجه شده و این امکان فراهم نشد، اما کاردار کشاورزی هلند در این کنگره حضور پیدا می کند و پنج صاحبنظر برتر جهانی از کشورهای صاحبنظر در صنعت گل و گیاه به صورت ویدئو کنفراس مقالات خود را ارائه می کنند.

سازه ها و اتوماسیون گلخانه ای، به‌نژادی و به‌باغی، ریزازدیادی و بیوتکنولوژی، تغذیه و کشت هیدوروپونیک، فیزیولوژی پس از برداشت، توسعه و طراحی فضای سبز، گیاهان بومی کم نهاده در قضای سبز، آموزش و ترویج، آفات و بیماری ها، فناوری های نوین، توسعه صادرات، توانمندی ها و چالش های صنعت گل، اقتصاد و بازار، فرهنگ و الگوی مصرف، مدیریت بهینه مصرف آب، مدیریت آفات و بیماری ها و سلامت و محیط زیست مجموعه محورهای این دو کنگره است.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا