مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
عمومی

وزیر علوم: دانشجویان ظرفیت محیط‌ های مختلط را دارند

مطالب پربازدید

غلامیمنصور غلامی درباره برخی حواشی ایجاد شده در برگزاری مراسم‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها و لغو تعدادی از برنامه‌های فرهنگی به دلیل برگزاری مختلط این برنامه‌ها اظهار کرد: کلیات مطلب این است که در محیط‌های دانشگاهی باید به موضوعات اعتقادی و مذهبی توجه بیشتری شود؛ محیط‌های دانشگاهی محیط‌ هایی مختلط هستند و ما هیچ مشکلی از این باب نداریم؛ همچنین دانشجویان نیز نشان داده‌اند که ظرفیت این فضا را دارند.

کسانی که اقدام به طرح نقد و انتقاد می‌کنند باید بدانند که هر مسئله‌ای که پیش می‌آید را نباید به اینکه خدای نکرده دانشجویان اعتقاد ندارند، ربط دهند.

کسانی که مسئولیت اعطای مجوز برنامه‌های مختلف دانشجویی و فرهنگی در دانشگاه‌ها را بر عهده دارند، حتما به دانشجویان اعتماد و کمک کنند که فضاهای نشاط و فعالیت بچه‌ها بیشتر شود؛ قطعا دانشجویان نیز نظم و انضباط و موازین مختلف را رعایت می‌کنند. همواره در دانشگاه‌ها شاهد برگزاری نشست‌ها و مراسم‌های مختلف به مناسبت‌های گوناگون بوده‌ایم، حال ممکن است در دو سه مراسم برخی دانشجویان موازین را رعایت نکرده باشند، اما نباید این موضوع را به همه برنامه‌ها و مراسم‌ها تعمیم دهیم.

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا