مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
عمومی

نکات طلایی برای انجام یک خانه تکانی عالی برای عید

مطالب پربازدید

هرچه به آخر سال نزدیک می شویم تب و تاب خانه تکانی عید بیشتر می شود و خانواده های ایرانی سعی می کنند با یک خانه تکانی عالی آماده ورود به سال جدید شوند. بهتر است تا دیر نشده با نکات طلایی خانه تکانی عید آشنا شوید و بعد دست به کار شوید.

نکات طلایی برای انجام یک خانه تکانی عالی برای عید

هر کار و برنامه ای دارای ریزه کاری ها و قواعد خودش است و خانه تکانی هم از این قاعده مستثنی نیست و دارای نکات طلایی به شرح زیر است.

نکات طلایی خانه تکانی عید

1- تمام چیزهای اضافی و به دردنخور را دور بریزید.

مطالب پربازدید

2- برنامه و لیستی از کارهایی را که باید انجام دهید تهیه کنید و سعی کنید طبق آن پیش بروید و هر کاری را که انجام دادید علامت بزنید.

3- اشیا مثفرقه که جای مشخصی ندارند را شناسایی کرده و برای هر کدام جای مخصوصی اختصاص دهید.

4- سعی کنید همه وسایل و لوازم خانه جای مشخصی داشته باشد تا سر درگم نشوید و هر چیزی را که خواستید براحتی بتوانید پیدا کنید.

5- همه لباس های خود را بیرون بیاورید و دورریزها را بیرون بریزید و لباسهای قابل استفاده ای را که دیگر نمی خواهید استفاده کنید به نیازمندان بدهید.

6- لباس های باقیمانده و مورد استفاده را از بزرگ به کوچک در جای خود آویزان کنید یا اینکه بزرگترها را یک طرف و کوچک تر ها را در طرف دیگر آویزان کنید.

مطالب پربازدید

7- کتاب ها و دفاتر و یادداشت هایتان را دسته بندی و تفکیک کرده و در جای مناسب خودشان قرار دهید.

8- اسناد، مدارک هویتی، قبوض آب و برق و گاز و تلفن، دفترچه بیمه و وسایلی از این دست را نیز تفکیک و جداسازی کرده و در جای مخصوص خودشان قرار دهید.

9- شستشو و تمیز کردن را از آشپزخانه شروع کنید و بعد قسمت های دیگر را تمیز کنید.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا