مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
انواع نوشیدنیداروهای گیاهی و طب سنتی

نوشیدن قهوه قارچ گانودرما ” چرا باید از قهوه گانودرما استفاده کرد “

مطالب پربازدید

قهوه گانودرما یک غذای راحت مورد علاقه که با ارائه فواید شگفت انگیز قارچ مرموز Ganoderma Lucidum سالم ساخته شود ، چیز خارق العاده ای نیست. قهوه گانودرما نوشیدنی مورد علاقه بسیاری از افراد است ولی شاید از فواید قهوه گانودرما باخبر نباشند . نوشیدن قهوه قارچ گانودرما را به شما توصیه میکنیم . با ما همراه باشید .

مزه قهوه عالی است .با 4 برابر قدرت! Ganoderma Lucidum ماده موثری است که Panax Ginseng را بسیار قدرتمند می کند. وقتی قهوه با Ganoderma lucidum (قارچ قرمز در شش نوع مختلف) مخلوط شد ، یک کشف شگفت انگیز اتفاق افتاد.

این ترکیب شگفت انگیز یک همکاری شگفت انگیز “قهوه سالم” است. گزارش های تحقیقات ژاپنی نشان داده است که یکی از مواد تشکیل دهنده آن ، ژرمانیوم ، باعث افزایش جذب اکسیژن در بدن ، بهبود متابولیسم خون و گردش خون می شود و به جلوگیری از تحلیل رفتن عملکرد کمک می کند.

آنچه در این مطلب می‎خوانید:

مطالب پربازدید

نوشیدن قهوه قارچ گانودرما

قهوه گانو درما از قارچ گانودرما تهیه شده است. این قارچ یک ساله به دست می آید . قارچ گانو درما سابقه ای پنج هزار ساله در میان تمامی قارچ ها دارد و به همین سبب به آن پادشاه قارچ ها لقب داده اند.

جالب است بدانید که به دلیل خواص بیش از حد قارچ گانو درما به آن اکسیر جوانی نیز می گویند. این قارچ بیشتر در کشور های چین و ژاپن یافت می شود، بنابراین اصلی ترین قهوه گانو درما را می توان در این دو کشور تجربه کرد.

به طور کلی طعم و مزه قهوه قارچ گانو درما با سایر قهوه ها متفاوت است. به گونه ای که شما با یک بار نوشیدن از این نوع قهوه سعی می‎کنید قهوه های دیگر را کنار گذاشته و این قهوه را استفاده کنید.

قهوه گانوداما، قهوه، خواص گانودرما

راز قارچ گانودرما

قارچ گانو درما باعث از بین رفتن سریع التهاب می‎شود، تعادل را در سیستم امنیتی برقرار می کند، تولید انرژی بالایی دارد و به دلیل ساختار تری پنتوئیدی که دارد خاصیت ضد سرطانی دارد. علاوه بر آن قارچ گانو درما به سیستم ایمنی بدن کمک می کند و باعث کاهش صدمات فیزیکی بدن می شود برای مثال تب،مسمومیت،عفونت و انواع تشعشات عصبی را از بدن دور می کند.به همین دلیل است که شما می توانید با استفاده از قهوه این قارچ پر خاصیت سیستم ایمنی خود را قوی تر کنید.

مطالب پربازدید

قارچ گانودرما، گیاه گانودرما، عکس گانودرما

قهوه گانودرما

قهوه گانودرما نوعی نوشیدنی است که از عصاره قارچ گانودرما ساخته می‎شود. معمولا این قهوه به صورت پودر فوری به فروش می‎رسد. معمولا افرادی که می خواهند تعداد دفعات نوشیدن قهوه را در طول روز کم کنند این قهوه را جایگزین انواع دیگر قهوه می کنند چرا که خوردن قهوه گانو درما همراه با خاصیت های بی شمار است که با دانستن این خاصیت ها شما هم به نوشیدن قهوه گانو درما علاقه مند خواهید شد. معمولا در ساخت قهوه گانو درما از دانه های قهوه تفت داده شده و عصاره گانودرما استفاده می شود.

پرخاصیت ترین قهوه

انواع قهوه

به طور کلی قهوه نوعی دانه است که با پودر کردن آن و مخلوط کردن آن با عصاره های مختلف مزه های متفاوتی به آن می دهند. علاوه بر آن قهوه انواع مختلفی دارد که هر کدام از آن ها خاصیت های متفاوتی دارند و علاوه بر آن طرز تهیه آن ها نیز متفاوت است.

  1. قهوه اسپرسو
  2. قهوه ترک
  3. قهوه فوری
  4. قهوه دمی
  5. قهوه فرانسه
  6. اسپرسو لانگو
  7. اسپرسو ماکیاتو
  8. اسپرسو کوبانو
  9. اسپرسو دوپیو
  10. اسپرسو ریستریتو
  11. لاته ماکیاتو
  12. کاپو چینو
  13. کافه لاته
  14. اسپرسو کن پانا
  15. قهوه رد آی
  16. قهوه بلک آی
  17. قهوه دد آی
  18. کافه برو
  19. آمریکانو
  20. کافه موکا
  21. گانودرما

خواص قهوه گانودرما

قهوه Ganoderma یک مخلوط نوشیدنی پودر شده است که معمولاً حاوی قهوه فوری و عصاره پودر Ganoderma lucidum ، قارچ دارویی است که به آن “reishi” یا “lingzhi” نیز می گویند. مواد دیگر نیز ممکن است مانند شکر ، سفید کننده های غیر لبنی و گیاهان دارویی باشد.

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

علاوه بر طراوت قهوه ، نوشیدنی است که به گفته طرفداران ، فواید زیادی برای سلامتی دارد و گاهی اوقات توسط افرادی که می خواهند قهوه مصرفی خود را کاهش دهند اما همچنان سطح انرژی خود را افزایش می دهند ، از آن استفاده می کند.

در حالی که برخی از حمایت های علمی از فواید گانودرما لوسیدوم برای سلامتی وجود دارد ، اما فواید قهوه گانودرما مورد مطالعه قرار نگرفته است.

چرا مردم از قهوه گانودرما استفاده می کنند؟

طرفداران ادعا می کنند که گانودرما می تواند باعث افزایش ایمنی ، مبارزه با خستگی ، بهبود حافظه ، افزایش تحمل انرژی ، کاهش کلسترول ، کاهش التهاب ، تسکین استرس ، معکوس روند پیری و تحریک گردش خون شود.

گانودرما همچنین به عنوان منبع اصلی آنتی اکسیدان معرفی می شود.

فواید قهوه گانودرما

تاکنون هیچ مطالعه علمی اثرات گانودرما بر سلامتی را آزمایش نکرده است. با این حال ، تحقیقات اولیه نشان می دهد که مصرف گانودرما به تنهایی ممکن است فواید سلامتی داشته باشد.

به عنوان مثال ، یک بررسی در سال 2016 از پنج مطالعه که قبلا منتشر شده بود ، نتیجه گرفت که گانودرما لوسیدوم به دلیل توانایی آن در افزایش پاسخ تومور و تحریک ایمنی میزبان ، ممکن است همراه با درمان معمولی مورد استفاده قرار گیرد.

علاوه بر این ، تحقیقات نشان می دهد که نوشیدن قهوه به طور کلی ممکن است اثرات مفیدی داشته باشد. به عنوان مثال ، مصرف متوسط ​​قهوه ممکن است به کاهش خطر ابتلا به بسیاری از بیماری های مزمن (از جمله دیابت ، بیماری پارکینسون و بیماری های قلبی) کمک کند.

گانودرما همچنین می تواند به انرژی و خستگی کمک کند. یک مطالعه در سال 2018 نشان داد که Ganoderma Lucidum همراه با عصاره مرغ غنی از آنتی اکسیدان باعث افزایش عملکرد عضلات و بازیابی فعالیت در موش ها می شود .5 مطالعه کوچک دیگری که در سال 2018 منتشر شد نشان داد که Ganoderma lucidum باعث کاهش خستگی در افراد داوطلب مبتلا به سندرم خستگی مزمن می شود. برای حمایت از این نتایج اولیه لازم است.

خاصیت گانودرما

به نظر شما قهوه گانودرما خاصیت دارد؟ در سال ۲۰۱۶ مقاله ای بر اساس خاصیت های موجود در قهوه گانو درما منتشر شد که با توجه به این مقاله گانودرما می تواند جایگزین بسیاری از درمان های سنتی باشد.

همان طور که پیش از این گفتیم قهوه گانودرما می‎تواند باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شود. به دنبال تقویت سیستم ایمنی بدن دیگر هیچ ویروس و باکتری نمی‎تواند وارد بدن شود.

از طرفی در چندین سال اخیر گفته شد که گانو درما خاصیت ضد سرطانی نیز دارد اما طبق آزمون های مختلف این خاصیت صددرصد در گانودرما وجود نداشت اما هنوز هم گفته می شود که خاصیت ضد سرطانی دارد.

خواص قهوه گانودرما، عوارض قهوه گانودرما

در سال ۲۰۰۶ هم خواصی مثل درمان انواع بیماری های مزمن از قارچ گانودرما یافت شد. قهوه گانودرما قادر است از بیماری هایی هم چون “پارکینسون” و “دیابت” جلوگیری کند. قهوه گانودرما باعث جلوگیری از بیماری های قلبی می شود و از طرفی در درمان دیابت نوع دوم نیز نقش دارد. مصرف چند باره این نوع قهوه باعث جلوگیری از اختلالات شش شده و درمان بیماری های ریوی را سبب می‎شود.

انواع قهوه، گانودرما

عوارض قهوه گانودرما

در مورد عوارضی که قهوه گانودرما ایجاد می کند هنوز اطلاعات دقیق و کافی به دست نیامده است . اما در برخی افراد عوارضی مثل خشکی گلو، حالت تهوع و خشکی بینی مشاهده می شود . معمولا افرادی که دارای فشار خون هستند و یا قرص فشار خون مصرف می کنند. باید با مشورت با پزشک خود قهوه گانو درما مصرف کنند.

یکی دیگر از عوارضی که در انواع قهوه ها وجود دارد بهم ریختن نظم خواب است که بر اثر وجود کافئین اتفاق می افتد. در گزارش های دیگر مبتلا شدن افراد به هپاتیت پس از مصرف مکرر و زیاد قهوه گانو درما مشاهده شده است.

اگرچه ممکن است از طعم کمی تلخ قهوه گانودرما لذت ببرید ، اما هنوز پر نکنید. هنوز تحقیقات زیادی در مورد گانودرما لوسیدوم و اثرات آن بر سلامتی در آزمایشات بالینی در مقیاس بزرگ انجام شده است (نوعی شواهد که می خواهیم ببینیم برای ایجاد یک داروی کامل در درمان). اگر هنوز در فکر ساختن قهوه گانودرما به عنوان یک قسمت منظم از رژیم خود هستید ، حتما ابتدا با پزشک خود صحبت کنید تا در مورد مناسب بودن شما صحبت کند.

خواص اسپرسو

قهوه برای چین و چروک صورت
قهوه ترک ، اسپرسو و قهوه سبز سرشار از پلی فنول های آنتی اکسیدان هستند که روند چین و چروک های پوست را کاهش داده و پوست صورت را جوان می کنند.

قهوه برای جوش و آکنه
انواع قهوه ها چربی پوست را کنترل می کنند و در درمان آکنه و جوش ها مفید هستند.

قهوه به طور طبیعی پوست را مرطوب می کند

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. واقعا عالیه پیشنهاد میکنم برای یک بارم شده امتحانش کنید
    ممنونم از سات خوبتون ک کامل راجعب این قهوه توضیح دادید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا