مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
رژیم درمانی

با رژیم لاغری با خیار در کمترین زمان بیشترین وزن را کم کنید + رژیم لاغری با خیار

مطالب پربازدید
رژیم لاغری با خیارهمانطور که می دانید چاقی یکی از مشکلات شایع حوزه سلامت در دنیا می باشد و بسیاری از افراد مبتلا به چاقی برای وزن کم کردن و پیشگیری ازچاقی به انواع و اقسام رژیم های لاغری روی می آوند.
خالی از لطف نیست که بدانید، همه روش ها و رژیم های لاغری مناسب، علمی و کاربردی نیستند و بعضا عوارض و مشکلاتی را به بار می آورند. در انتخاب رژیم لاغری بهتر است طبیعی ترین و کم عارضه ترین رژیم را مد نظر قرار دهیم.
یکی از روش های کاهش وزن، استفاده ازرژیم لاغری با خیار است که در عین علمی بودن، کم عارضه و بسیار کاربردی است. تحقیقات علمی نشان داده است که خیار دارای کالری کم، آب زیاد،پروتئین و چربی کم می باشد و به همین دلیل برای وزن کم کردن مناسب است. علاوه بر این ها خیار سرشار از پتاسیم، ویتامین C و ویتامین K که برای بدن لازم است می باشد و به دلیل کم کالری بودن احساس سیری ایجاد می کند و برای رژیم لاغری مناسب است. 
باید توجه داشت که از رژیم لاغری با خیار باید برای مدت کوتاه و تعیین شده و توام با مصرف غذاهای سرشار از پروتئین مانند تخم مرغ، مرغ، ماهی، آجیل و همچنین کربوهیدرات‌هایی مانند نان تست، برنج قهوه‌ای یا سیب زمینی استفاده گردد.
ادامه دادن رژیم لاغری با خیار، بیش از دو هفته ممکن است عوارضی را در پی داشته باشد. این رژیم قابلیت این را دارد که در صورت اجرا و استفاده درست، بعد از دو هفته هفت کیلوگرم از وزن اضافی را کاهش دهد. از این رژیم برای مدت حداقل یک هفته و حداکثر دوهفته می توانید استفاده کنید.

یک توصیه و رژیم غذایی برای اجرای صحیح و کم عارضه این رژیم این است که، روزانه ۶ عدد خیار، یک تکه مرغ، ۲ عدد تخم مرغ کمی پنیر و مقداری سبزی مورد علاقه می توان مصرف کرد به شرطی که حتما خیار و مرغ و تخم مرغ و نوشیدنی‌های کم کالری مانند آب یا چای را روزانه مصرف کنید و حتی الامکان از مصرف غذا‌های سرخ شده، شیرینی‌ها و نوشابه‌ها خودداری کنید.

برنامه غذایی ۳ روزه برای رژیم لاغری با خیار:

روز اول:
صبحانه: دو عدد تخم مرغ با یک عدد خیار و کمی سبزی
میان وعده صبحگاهی: دو عدد خیار
ناهار: سالاد خیار با آب لیمو و ماست یونانی
عصرانه: دو عدد خیار
شام: مرغ کبابی و خیار با کمی برنج قهوه ای

روز دوم:
صبحانه: اسموتی خیار (خیار را با سیب سبز و اسفناج در مخلوط کن بریزید و اسموتی آن رابنوشید)
میان وعده صبحگاهی: یک عدد خیار و چند عدد بادام
ناهار: یک عدد خیار، یک عدد نارنگی و چند تکه پنیر
عصرانه: چای سبز
شام: یک عدد خیار و چند تکه پنیر

روز  سوم:
صبحانه: نان تند، خیار و پنیر
میان وعده صبحگاهی: دو عدد خیار
ناهار: سالاد خیار با گوجه فرنگی و روغن زیتون
عصرانه: یک عدد سیب سبز
شام: ماهی قزل آلا، خیار و سیب زمینی سرخ شده

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا