مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
رژیم درمانی

آب درمانی ژاپنی / ساده ترین و بهترین رژیم لاغری در جهان

مطالب پربازدید

آب درمانی ژاپنیآب درمانی ژاپنی یکی از ساده ترین و بهترین رژیم های لاغری در جهان است. تنها کاری که باید در رژیم لاغری آب درمانی ژاپنی انجام دهید نوشیدن یک چهارم لیتر یا نیم لیتر آب گرم با معده خالی است.

یک مجله آلمانی به نام “فوکوس” نوشته است: اکثریت قریب به اتفاق مردم ژاپن زمانی که از خواب بیدا می شوند دو لیوان آب با معده خالی نوش جان می کنند. این کار ژاپنی ها در سطح جهان به “آب درمانی ژاپنی” معروف است.

آب درمانی ژاپنی یک روش ساده و بسیار کاربردی برای افزایش و بهبود متابولیسم، از بین بردن سموم بدن، تسهیل و بهبود عملکرد کبد و دستگاه گوارش و در نتیجه کاهش وزن اضافی بدن است. مصرف آب گرم در حالت ناشتا با تسهیل حرکات روده باعث می شود انسان دچار یبوست نشود و ضمن خنثی کردن اسید معده، انسان کمتر احساس گرسنگی کند و در وعده صبحانه حجم کمتری میل کند.

اگر مصرف نیم لیتر آب گرم با شکم خالی برایتان سخت است، می توانید از میزان کمتری شروع کنید و به تدریج آن را افزایش دهید تا به حد نصاب برسد. ضمنا حداقل بعد از حدود 45 دقیقه بعد از نوشیدن آب گرم، صبحانه را باید میل کنید.

مطالب پربازدید

یکی دیگر از کارهایی که در آب درمانی ژاپنی انجام دهید این است که، هر روز قبل از خواب یکی دو دقیقه آب نمک غرغره کنید تا غشاهای مخاطی دهان و گلو تمیز و پاک شوند.

بنا به گفته کارشناسان پزشکی ژاپن اگر این کار را هر روز انجام دهید پس گذشت یک سال 5 کیلوگرم از وزن شما کاسته خواهد شد و همچنین علاوه بر آن، فشار خون خفیف و میزان قند خون بعد از یک ماه تعدیل کرده و در صورت بالا بودن، کاهش می دهد و باعث از بین رفتن التهاب معده می شود.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا