مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
مسائل زناشویی

درمان زود انزالی مردها و روش های دیر ارضا شدن در مردان

مطالب پربازدید

درمان زود انزالی مردها

درمان زودانزالی مردها : زود انزالی یکی از اختلالات جنسی رایج در بین خانم ها و آقایان می باشد که پیگیر نبودن برای درمان آن می تواند باعث لطمه وارد شدن به کیفیت رابطه و در نهایت زندگی زناشویی شما می شود. به همین علت باید دلایلی که باعث ایجاد انزال زودرس در شما شده اند را کشف کنید و سپس آن ها را برای بهبود وضعیت در خود کنار بگذارید. درمان زودانزالی مردها موضوع اصلی این مقاله بوده و روش های درمان متعددی نیز برای آن در نظر گرفته شده اند. به همین علت قبل از اینکه راه حل های موجود را در پیش بگیرید، در ابتدا عواملی که باعث بروز این عارضه در شما شده اند را کشف کنید که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

عواملی که باعث بروز زود انزالی مردها می شوند

عوامل مختلفی وجود دارند که می توانند باعث زود انزالی در مردان می شود. به همین علت باید بتوانید از آن ها دوری کنید تا یک زندگی موفق را داشته باشید. دلایل موجود به شرح زیر هستند:

گاهی اوقات بی تجربه بودن در یک رابطه جنسی جز زود انزالی چیزی را برای شما به همراه نخواهد داشت. این بی تجربگی ریشه در مذهب و فرهنگ های مختلف نیز دارد. به هر حال بی تجربگی می تواند شما را به سمت انزال سریع بکشاند.

اگر در هنگام رابطه جنسی اضطراب بالایی را تجربه کنید، این موضوع می تواند نتیجه بسیار منفی را برای شما به همراه داشته باشد که آن انزال زودرس در مردان می باشد. به همین علت باید بتوانید این استرس را در خود کنترل کنید. استرس در هنگام رابطه جنسی می تواند ناشی از بی تجربگی باشد.

مطالب پربازدید

تجربه هایی جنسی که در گذشته برای هر فردی اتفاق افتاده است، می توانند دلیلی بر زود انزالی باشند که از آن ها می توان به خود ارضایی، سوء استفاده جنسی و تجاوز جنسی اشاره کرد.

استفاده از دخانیت و نوشیدن الکل نیز از عواملی که هستند که با تاثیر بر روی هورمون های بدن، زود انزالی را به همراه دارد. به همین دلیل باید آن ها را به طور کامل از زندگی خود کنار بگذارید.

درمان زود انزالی در آقایان، علت زود انزالی مردان، درمان زود انزالي فوری

روش های درمان زود انزالی مردها

اگر از عارضه زود انزالی رنج می برید، با دنبال کردن راه های درمانی می توانید آن را در خود کنترل کنید و به زندگی عادی خود برگردید. از مهم ترین راه های درمان زود انزالی مردها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ترک دخانیات
  • بیشتر نمودن رابطه جنسی در طول هفته
  • تقویت عضلات
  • استفاده از کاندوم
  • استفاده از داروها، ژل و اسپری

استعمال دخانیات را کنار بگذارید

استفاده از دخانیت در زندگی می تواند تاثیرات بسیار منفی در زندگی هر شخصی داشته باشد. امروزه استعمال سیگار و قلیان در بین جوانان به خصوص مردان بسیار شایع شده است. در حالی که از مضرات آن ها آگاهی ندارند. این مواد با تاثیر بسیار منفی ای که بر روی هورمون های بدن می گذارند، باعث زود انزالی مردها می شود. به همین دلیل اگر می خواهید یک رابطه زناشویی موفق را پشت سر بگذارید، استعمال دخانیات را کنار بگذارید.

مطالب پربازدید

تعداد نزدیکی های خود را در طول هفته بیشتر کنید

یکی از راه های درمان زود انزالی مردها داشتن 4 الی 6 بار رابطه جنسی در طول هفته است. هر چقدر زمان بیشتری از رابطه ها گذشته باشد، به همان اندازه انزال زودرس را به همراه خواهد داشت. پس حواستان باشد بین نزدیکی هایتان نگذارید فاصله بیفتد.

به تقویت عضلاتتان بپردازید

هر چقدر وقت بیشتری را برای ورزش کردن کنار بگذارید، به همان اندازه می توانید تاثیر آن را بر روی سلامتی تان مشاهده کنید. برخی از ورزش ها از جمله شنای سوئدی می تواند عضلات شما را تقویت کند. هر چقدر عضلات شما قوی تر باشد، می توانید بر روی خود و حرکاتتان کنترل بیشتری داشته باشید. از این رو ورزش کردن را از جدول برنامه های روزانه تان حذف نکنید.

کاندوم نیز می تواند  تاثیر خود را بر روی درمان زود انزالی مردها بگذارد

برای درمان انزال زودرس مردها می توان از کاندوم بهره برد. زیرا کاندوم هایی که از نوع بی حس کننده هستند، حساسیت را در آلت تناسلی به حداقل خود می رسانند. به همین علت می توان از آن برای درمان زودانزالی مردها استفاده کرد.

البته استفاده از کاندوم علاوه بر درمان انزال زودرس می تواند از ابتلا به بسیاری از بیماری های آمیزشی و در نهایت حاملگی نیز جلوگیری کند.

داروها، ژل ها و اسپری های مختلف می توانند تاثیر خود را بر روند درمانی بگذارند

ژل ها و اسپری های مختلفی وجود دارند که می توانند تاثیر خود را بر روی درمان زود انزالی مردها بگذارد. این مواد با استفاده از عملکردی که دارند می توانند به عنوان کاهش دهنده حس سطحی دستگاه تناسلی عمل کنند. به همین علت بسیاری از مردان این روش درمان را انتخاب می کنند.

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

نکته ای که مردها باید به آن توجه کنند این است که استفاده از این بی حسی های موضعی می تواند اثرات غیر قابل جبرانی را بر جای بگذارد. به همین علت این روش باید در به عنوان آخرین چاره در نظر گرفته شود. به منظور تصمیم گیری برای استفاده از این مواد موضعی باید در ابتدا با پزشک مشورت کنید و در صورت عدم رضایت، مصرف آن ها را فراموش کنید.

مراجعه به روان پزشک را در اولویت قرار دهید

اگر قبل از ازدواج تان به موضوع انزال زودرس تان پی برده اید، باید به روان پزشک مراجعه کنید تا با راهکارهایی که به شما ارائه می دهد، به درمان آن بپردازید. در صورت مراجعه، اولین کاری که پزشک شما انجام خواهد داد این است که سابقه فعالیت زناشویی و پزشکی شما را به طور کامل و دقیق بررسی می کند. همچنین در مواردی نیز با همسر ما صحبت می کند تا بتواند تسلط کامل را بر روی مشکل شما داشته باشد. سپس با استفاده از آزمایش های لازم شروع به  درمان بیماری شما خواهد کرد.

سخن آخر

در این مقاله به بررسی روش هایی که می توانند در درمان زودانزالی مردها تاثیرگذار باشند، پرداختیم. اگر می خواهید رابطه خود را بهبود ببخشید با استفاده از راه حل های موجود می توانید به این هدف برسید و با کنار گذاشتن عوامل سوق دهنده، به زندگی خود معنا ببخشید.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا