مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
داروهای گیاهی و طب سنتی

نسخه منحصر به فرد امام رضا (ع) برای لاغر شدن و سلامت بدن

مطالب پربازدید

نسخه منحصر به فرد امام رضات (ع) برای لاغر شدن و سلامت بدنامام رضا (ع) بهترین روش برای لاغر شدن را، کاهش حجم غذای شام (نه حذف آن) می دانند چراکه شام نخوردن باعث ضعف و بی حالی بدن می شود.

بیشتر کارشناسان تغذیه نیز این نسخه منحصر به فرد امام رضا (ع) را تایید می کنند و عقیده دارند حذف وعده شام، می تواند عوارضی را در پی داشته باشد. آنها همچنین معتقدند گیاهان مختلفی در طبیعت وجود دارند که می توانند سلامتی و ایمنی بدن را تامین کنند. از جمله این گیاهان دارچین، زنجبیل، لیمو، هل، زردچوبه، گزنه، زیره، هلیله، فلفل سیاه، کاسنی زرد، تخم کتان، کرفس و… می باشد.

 

دارچین

دارچین قند خون را کنترل می کند و بهترین گیاه برای لاغر شدن به حساب می آید. دارچین کلیه ها را گرم کرده و کم خونی را از بین می برد. این گیاه رگ ها را باز میکند و جریان خون را تسهیل کرده و ضعف پاها و کمر را نیز از بین می برد. چای عسل و دارچین برای لاغری بسیار مفید است.

مطالب پربازدید

زنجبیل

زنجبیل یکی از بهترین دارهای سنتی برای تسهیل جریان خون و جلوگیری از لخته شدن آن است. زنجبیل همچنین دستگاه گوارش را پاکسازی کرده و از تجمع چربی اضافه در بدن جلوگیری می کند.

امام رضا (ع) می فرمایند: اگر می خواهید فراموشی و نسیان شما کم شده و کارهای روزمره خود را بهتر انجام دهید، زنجبیل و عسل بخورید.

لیموترش

کارشناسان تغذیه می گویند، اگر دوست دارید سریع تر به وزن دلخواه برسید و بدنتان از سموم اضافی پاک شود، قبل از صبحانه آب لیموترش بنوشید.

امام رضا (ع) میزان حمام کردن را نیز در چاقی یا لاغری بدن موثر می دانند. ایشان می فرمایند: حمام یک روز در میان گوشت بدن را زیاد می کند و هر روز حمام رفتن پیه های کلیه را آب می کند.

علاوه بر اینها، گیاهانی مانند: هل، زرچوبه، زیره، فلفل سیه، تخم کتان، کاسنی زرد،گزنه، هلیله و… نیز به نوبه خود در کاهش وزن و پاکسازی و چربی سوزی خون موثر هستند.

مطالب پربازدید

نسخه منحصر به فرد امام رضا (ع) برای کاهش وزن و حتی سلامتی بدن بسیار مناسب و کاربردی است.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا