مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
سئو و موتورهای جستجو

ثبت سایت در الکسا “الکسا چیست” افزایش رتبه الکسا

مطالب پربازدید

الکسا

الکسا رنک سایت، عضوی از وب سایت آمازون است. الکسا در واقع یک ایزار برای ارزیابی عملکرد سئو سایت هاست. این سایت با در نظرگرفتن عوامل مختلفی میزان مشهور بودن، مقام و رتبه جهانی سایت ها را مشخص می کند. ثبت سایت در الکسا اطلاعات بررسی شده و مناسبی برای کاربرانش فراهم می کند.

آیا در حال جستجو برای روش نحوه ارسال وب سایت به الکسا و نحوه تأیید هستید؟ در اینجا راهنمای کاملی است که الکسا ادعا می کند.الکسا در زمینه نظارت و امنیت شرکت آمار ترافیک اینترنت تخصص دارد. دسترسی به صفحه شما می تواند معیارهای مختلفی را در هر مکان برآورده کند ، به شرط آنکه در پایگاه داده آن باشد.

همچنین می توانید از ابزارهای مختلف ارائه دهنده رایگان برای توسعه دهندگان یا هر کسی که دارای وبلاگ یا وب سایت اینترنتی است استفاده کنید.این سرویس اهمیت وب سایت ها را با استفاده از مقداری به نام “رتبه بندی الکسا” ارزیابی می کند.

سایت اکسا ، ثبت سایت

مطالب پربازدید

اطلاعاتی که الکسا به کاربران می دهد

  • مدت زمانی که کاربران دیگر از سایت شما استفاده می کنند.
  • تعداد بار هایی که کاربران از صفحه سایت شما خارج شده اند.
  • کلیدواژه ها را به صورت یک مجموعه در اختیار کاربران قرار می دهد.
  • کلیدواژه هایی که شما به آن ها بیشتر نیاز دارید را برای شما مشخص می کند.
  • کلید واژه هایی که جا برای کار کردن و بررسی بیشتر دارند.
  • کلید واژه هایی که رقبا از دست داده اند را به شما یادآوری می کند تا رتبه خود را حفظ کرده و ارنقا دهید.

چگونه سایت خود را در الکسا ثبت کنیم؟

اگر قصد دارید سایت خود را در الکسا ثبت کنید باید بگویم که کاری بسیار آسان است. شما باید در ابتدا یک حساب کاربری یا اکانت برای خود بسازید. انواع مختلفی از حساب کاربری در الکسا وجود دارد. که شامل حساب کاربری پیشرفته و حساب کاربری شرکتی می باشد. که هر کدام از حساب های کاربری ماهانه هزینه مختلفی نسبت به دیگری برای ثبت اشتراک اکانت دارند. اما می توانید برای ۱۴ روز از حساب کاربری پیشرفته  و ۳۰روز. از حساب کاربری شرکتی به صورت آزمایشی، بدون نیاز به ساخت اکانت، استفاده کنید.

ساخت حساب کاربری الکسا اینگونه انحام می شود که اطلاعات ۵ ایمیل را به الکسا داده. سپس الکسا از شما درخواست اطلاعات یک ویزا کارت یا مستر کارت را می دهد و باید در این هنگام اطلاعات کارت را وارد کنید. اگر این کارت را نداشته باشید نمی توانید وارد سایت بشوید و ازآن استفاده کنید.

اما استفاده آزمایشی از سایت الکسا هزینه دارد؟

دوره ای که به صورت آزمایشی از الکسا استفاده می کنید. نیاز به پرداخت هزینه خاصی ندارید اما اگر این دوره آزمایشی تمام شد الکسا از شما می خواهد که حسابتان را در این سایت تمدید کند یا نه. اگر بخواهید حساب خودتان را در الکسا حفظ کنید، باید هزینه آن را پرداخت کنید. وقتی حساب کاربری خود را در الکسا ساختید تا سقف حداکثر ۳۵ سایت را می توانید در الکسا ثبت کنید. برای این کار فقط باید آدرس دقیق سایت های مربوطه را وارد می کنید بعد از حدود چند ثانیه الکسا اطلاعات لازم سایت شما را در اختیارتان قرار می دهد.

کار با سایت الکسا ، اطلاعاتی که الکسا میدهد

چگونگی استفاده از سایت الکسا

روش استفاده از سایت الکسا هم آسان است شما وقتی وارد حساب کاربری تان در این سایت می شوید می توانید تا حداکثر ۳۵پروژه را به حساب کاربریتان وارد کنید. این کار با ثبت آدرس دقیق در زبانه New project و پنجره shutter stock انجام می شود. و بعد از این مرحله و اقدامات میزان رتبه سایت شما نسبت به سایت های رقیب، به صورت یک گراف برای شما به نمایش در می آورد. حدود چند ساعت بعد سایت الکسا اطلاعات درست سایت را به شما می دهد تا بتوانید سایت خود را بهبود ببخشید.

مطالب پربازدید

رتبه سایت

سایت الکسا برای بررسی میزان مشهوریت، رتبه و درجه سایت، بررسی نقاط مثبت و منفی سایت در مقایسه با سایت های رقبا، طراحی و ساخته شده است. اطلاعاتی که این سایت در اختیار شما قرار می دهد بسیار کاربردی می باشد.

شما اگر انسانی اهل دنیای تکنولوژی می باشید و در دنیای گسترده اینترنت و تکنولوژی دارای سایت مخصوص خود هستید یا حیطه کاری شما در این زمینه می باشد می توانید از سایت الکسا برای بررسی مدام،پی در پی و درست یایت خود استفاده کنید و در صورت لزوم آن را ارتقا دهید.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا