مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دکوراسیون

لیست قیمت روزانه یونولیت سقفی ” خرید آنلاین یونولیت با قیمت مناسب “

مطالب پربازدید

یونولیت در ایران با نام های یونولیت ، آکاستیف ، پلاستوفوم شناخته شده است . یونولیت ماده ای متخلخل و سبک بوده و رنگ آن معمولا سفید و در مصارف بسته بندی و عایق کاری ساختمان کاربرد دارد. در این مقاله به بررسی قیمت یونولیت ، خرید یونولیت سقفی ، لیست قیمت یونولیت در انواع مختلف و نکاتی ضروری در مورد خرید یونولیت برای مصارف ساختمان سازی و بالا بردن سطح کیفی محصولات و آدرس مراکز خرید و فروش یونولیت میپردازیم. تا انتهای مقاله با ما باشید ، تا اطلاعات کافی را قبل از ثبت سفارش یونولیت داشته باشید.

خرید یونولیت سقفی

خرید فیبر یونولیت ، قیمت یونولیت

نام مستعار یونولیت را میتوان فیبر سفید نامید. یونولیت نوعی پلیمر سفید رنگ و عایق دما و رطوبت و صدا می باشد. که از فزاینده های پتروشیمی تهیه می شود. پلی استایرن در سال 1839 توسط ادوارد سیمون کشف گردید و از سال 1959 توسط کمپانی کوپر پلی استایرن انبساطی تولید گردید. از این ماده میتوان در مصارف عایق سازی ، وسایل عایق حرارتی و بسته بندی ابزار های الکترونیکی ، الکتریکی ، و مکانیکی ، ساخت یخچال های حمل دارو ، فرآورد های خونی ، حمل مواد غذایی و … استفاده کرد.

خرید یونولیت سقفی در انواع مختلف

خرید یونولیت فشرده

یونولیت فشرده نوعی از انواع یونولیت می باشد. این گونه یونولیت ها از وزن بالایی برخوردار می باشند. بالا بودن چگالی و دانسیته یونولیت به دلیل فشرده بودن یونولیت سبب وزن بالای آن شده است. یونولیت فشرده کاربرد بیشتری نسبت به یونولیت های دیگر دارد. کاربرد این گونه یونولیت ها بیشتر در صنعت ساختمان ( جهت سبک سازی و عایق رطوبتی سقف و دیوارها) ، صنعت خودروسازی ، مجسمه سازی ، درب های ضد سرقت ، صنایع و غذایی و …. کاربرد دارند.

مطالب پربازدید

خرید یونولیت سقفی ارزان ، یونولیت چیست

برای خرید یونولیت میتوان از مراکز معتبر آنلاین و دفاتر فروش سفارشات خود را به ثبت برسانید.

خرید یونولیت سقفی استاندارد

نوع دوم یونولیت را میتوان یونولیت های سقفی استاندارد دانست. این گونه یونولیت ها به عنوان قالب بتن در سقف های دال یک طرفه ( تیرچه بلوک ) استفاده می شود. ابعاد یونولیت سقفی 50*25*200 می باشد. دانسیته یونولیت سقفی استاندارد ملاک اصلی تشخیص وزن آن است. معمولا دانسیته این گونه یونولیت ها بین 7 تا 8 کیلوگرم بر متر مربع است.

خرید یونولیت دیواری

در مصارف ساختمان سازی از یونولیت دیواری برای اجرای دیوار استفاده می شود. این گونه یونولیت ها معمولا به صورت دیوار پوش فوم ، فوم دیوار پوش ، فوم دیواری تزئینی و یونولیت دیواری مورد استفاده قرار می گیرند. یونولیت های دیواری علاوه بر عایق بودن و جذب صدا ، خاصیت تزئینی در ساخت بنا را دارد. طوری که جلوه خاصی به دیوار می بخشد. یونولیت های دیواری خاصیتی از قبیل صداگیر بودن ، ضد ضربه بودن ، جلوگیری از ضربه در سالن های ورزشی ، قابلیت شستشو و … است.

قبل از خرید یونولیت سقفی حتما از قیمت های آن مطلع شوید و بعد سفارشات خود را به ثبت برسانید.

مطالب پربازدید

لیست قیمت خرید یونولیت

نام ابعاد دانسیته وزن قیمت محل بارگیری
فوم سقفی 66*20*1 6 الی 12 بستگی به دانسیته تماس بگیرید درب انبار کرج
فوم سقفی 66*25*1 6 الی 12 بستگی به دانسیته تماس بگیرید درب انبار کرج
فوم سقفی 66*30*1 6 الی 12 بستگی به دانسیته تماس بگیرید درب انبار کرج
فوم سقفی 66*20*2 6 الی 12 بستگی به دانسیته تماس بگیرید درب انبار کرج
فوم سقفی 66*25*2 6 الی 12 بستگی به دانسیته تماس بگیرید درب انبار کرج
فوم سقفی 66*30*2 6 الی 12 بستگی به دانسیته تماس بگیرید درب انبار کرج
فوم سقفی 50*20*1 6 الی 12 بستگی به دانسیته تماس بگیرید درب انبار کرج
فوم سقفی 50*25*1 6 الی 12 بستگی به دانسیته تماس بگیرید درب انبار کرج
فوم سقفی 50*30*1 6 الی 12 بستگی به دانسیته تماس بگیرید درب انبار کرج
فوم سقفی 50*20*2 6 الی 12 بستگی به دانسیته تماس بگیرید درب انبار کرج
فوم سقفی 50*25*2 6 الی 12 بستگی به دانسیته تماس بگیرید درب انبار کرج
فوم سقفی 50*30*2 6 الی 12 بستگی به دانسیته تماس بگیرید درب انبار کرج

 

برای کسب اطلاعات بیشتر قبل از خرید یونولیت سقفی با شماره های زیر در ارتباط باشید.

سوالاتی که ممکن است قبل از خرید یونولیت در ذهن شما رخ دهد:

چگونه میتوانیم بهترین نوع یونولیت سقفی را خریداری کنیم؟

کارشناسان گروه معماری آروین فرتاک سپنتا همواره جهت رضایتمندی شما مشتریان عزیز بهترین نوع یونولیت را به بازار عرضه میکنند و قبل از ثبت سفارشات با کارشناسان ما در ارتباط باشید و برای مشاهده نمونه های تولید شده با کارشناسان جهت هماهنگی های لازم اقدام نمایید.

چرا باید از یونولیت سقفی استفاده کنیم؟

در صنعت ساختمان سازی برای عایق کردن واحد ها و جهت سبک سازی ساختمان و جلوگیری از ورود صدا به واحد ها میتوانید از یونولیت های مورد استفاده را خریداری کنید.

در بعضی از ساختمان های دولتی برای جداسازی فضاها از یکدیگر از سفال یونولیت دار برای جلوگیری از ورود صدا و عایق رطوبتی استفاده میکنند.

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

چرا سقف های طاق ضربی منسوخ شده اند؟

سقف های طاق ضربی به دلیل سنگینی و هزینه های اضافی و کاهش پیشرفت پروژه منسوخ شده اند و با به کار آمدن وسایل و ابزارهای پیشرفته و صهولت در سرعت پروژه از یونولیت به جای سقف طاق ضربی استفاده میکنند.

چرا باید از یونولیت سنگین تر استفاده کنیم؟

به دلیل ضریب شکنندگی پایین تر و استحکام بالاتر و بالا بردن کیفیت در برابر عایق صوتی و حرارتی می توانید از یونولیت استفاده کنید.

آیا استفاده از یونولیت داخل آجر سفال ضروری است؟

بله ، همه ما می دانیم که یونولیت باعث عایق صدا و رطوبت می شود ، و دوست داریم از صداهای ناهنجار خیابان و رطوبت در امان باشیم . پس استفاده از یونولیت داخل آجر سفال یک نکته حائز اهمیت است که باید برای دیوارهای خارجی بنا از آن استفاده کرد.

آدرس های فروش یونولیت زیر قیمت بازار

کرج: میدان سپاه به سمت سه راه گوهرشت ، خیابان گلستان ، ابتدای خیابان مجتمع پاسارگاد

ارزانترین یونولیت سقفی

ارزانترین یونولیت سقفی به معنای پیدا کردن یونولیت سقفی با قیمت مناسب و اقتصادی است. در اینجا چند نکته را برای پیدا کردن ارزانترین یونولیت سقفی می‌توان مورد بررسی قرار داد:

  1. مقایسه قیمت: در ابتدا، می‌توانید قیمت‌های مختلف یونولیت سقفی از فروشگاه‌ها و تامین‌کنندگان مختلف در نظر بگیرید. با مقایسه قیمت‌ها، می‌توانید یونولیت سقفی با قیمت مناسب‌تر را پیدا کنید.
  2. مشاوره و مذاکره: با مشاوره با کارشناسان فروش یونولیت سقفی و مذاکره با فروشندگان، می‌توانید تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه را بدست آورید. گاهی اوقات فروشندگان قادر به ارائه قیمت مناسب‌تر هستند.
  3. مطالعه تحقیقات بازار: با مطالعه تحقیقات بازار و بررسی قیمت‌های اخیر یونولیت سقفی در منطقه مورد نظر، می‌توانید اطلاعات دقیقی در مورد قیمت رقابتی و متوسط ​​را دریافت کنید. این اطلاعات می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین معامله را انجام دهید.
  4. لیست قیمت‌ها: در تعدادی از وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین، لیست قیمت‌های یونولیت سقفی در دسترس است. می‌توانید این لیست‌ها را بررسی کنید تا به یونولیت سقفی با قیمتی اقتصادی دست پیدا کنید.

مهم است به خاطر داشته باشید که در هنگام انتخاب یونولیت سقفی، تنها قیمت آن را به عنوان عامل تصمیم‌گیری نگیرید. باید از کیفیت و عملکرد محصول هم اطمینان حاصل کنید و تراز تعادلی بین قیمت و کیفیت را در نظر بگیرید.

سخن آخر

به دلیل منسوخ شدن سقف های طاق ضربی ” وزن بسیار زیاد ، کاهش سرعت کار ، بالا بودن دستمزد و مصالح برای سقف طاق ضربی ” از یونولیت استفاده میشود. یکی از مزیت های یونولیت جلوگیری از صدا و عایق حرارتی و رطوبتی می باشد که محبوبیت خاصی پیدا کرده است.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. عالی عالی
    من برای اولین بار از سایتتون خرید کردم فک نمیکردم ب این سرعت بتونید سفارشمو با این کیفیت کار اماده کنید ممنونم ازتون🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا