مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

رنگ سال 98 چیست؟

مطالب پربازدید

کمپانی پنتون امسال رنگ مرجانی زنده را به عنوان رنگ سال ۱۳۹۸ برگزیده است.

رنگ سال 98

کمپانی پنتون که تقریباً ۲۰ سال است رنگ سال را انتخاب می‌کند، امسال برای انتخاب این رنگ به زندگی زیر دریا تمرکز کرده و رنگ سال ۲۰۱۹ را رنگ مرجانی زنده که برخی از آن با عناوین صورتی مرجانی یا مرجانی سایه سرخ نیز یاد می‌کنند، با کد رنگ #fa7268 اعلام کرده است.

رنگی که مطمئناً همه شرکت‌های طراحی لباس، مد و فشن، دکوراسیون، تکنولوژی و … از آن در طراحی‌های جدید خود استفاده خواهند کرد و شاهد استفاده از آن در رنگ لباس، مو، وسایل منزل و همه قسمت‌های زندگی مردم خواهیم بود.

مطالب پربازدید

رنگ مرجانی زنده یکی از طیف‌های زنده رنگ نارنجی است که ته رنگ طلایی نیز در خود داشته و به نوعی منعکس کننده گرما و قدرت موجود در صخره‌های مرجانی زیر دریاست که زیبایی و شکوه خاصی دارند. به گفته موسسه پنتون، رنگ امسال نمادی از شادی و خوش بینی بوده و عاملی برای برقراری گرما و صمیمیت در بین افراد است.

 

این رنگ پس از معرفی خیلی سریع بین مردم در شبکه‌های اجتماعی نفوذ کرد و بسیاری از افراد که در صنایع مد، فشن و … فعالیت دارند؛ از آن در پست‌های خود استفاده می‌کنند. بسیاری نیز از حالا به دنبال خرید لباس و مانتو به رنگ سال یعنی رنگ مرجانی هستند.این رنگ بیانگر اهمیت توجه به منابع طبیعی و زندگی زیر دریاست؛ چرا که صخره‌های مرجانی بخش مهمی از اکوسیستم زندگی دریایی هستند که در حفظ زندگی دریایی برای موجودات دیگر نیز اهمیت دارند. با توجه به تغییرت اقلیمی در سال‌های اخیر و تهدید‌های موجود مقابل محیط زیست، رنگ مرجانی به عنوان رنگ سال ۲۰۱۹ (و البته رنگ سال ۹۸ ما ایرانی ها) می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا