مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

پاییز امسال چه رنگ و طرح‌هایی مد هستند؟

مطالب پربازدید
بسیاری از خانم‌ها و آقایان شیک پوش با نزدیک شدن به پاییز کنجکاوند بدانند که چه طرح‌ها و رنگ‌هایی در پاییز امسال مد هستند تا در استایل خود استفاده نموده و به روز باشند.
 با نزدیک شدن به هر فصلی، مهمترین موضوعی که در ترند‌های لباس و اکسسوری مطرح می‌شود، رنگ لباس است. طرح و رنگ یکی از مسائلی است که در لباس و ظاهر از اهمیت خاصی برخوردار است و اگر می‌خواهید به روز باشید باید بدانید که چه رنگ‌هایی مد هستند. برخی شرکت‌ها رنگ مد هر سال و فصل را تعیین نموده و بقیه شرکت‌ها در طراحی محصولات خود از ان استفاده می‌کنند. پس برای شناخت طرح‌ها و رنگ‌های مد باید ببینید طراحان لباس از چه رنگ‌ها و طرح‌هایی بیشتر استفاده می‌کنند. ۴ رنگی که در این بخش به شما معرفی می‌کنیم از رنگ‌های محبوب و مد روز پاییز امسال به حساب می‌آیند.
رنگ‌های مد پاییز ۲۰۱۸
۱. رنگ سبز خاکی
رنگ سبز خاکی نوعی سبز خاص است که در دسته رنگ‌های خنثی قرار می‌گیرد. همین ویژگی ان را در دسته تطبیق پذیر‌ترین رنگ‌ها قرار داده و در اکثر پالت‌های رنگ پاییزی قرار داده است. رنگ سبز خاکی جزء رنگ‌هایی است که به همه می‌آید و بدون هیچ نگرانی در کنار دیگر رنگ‌ها می‌توانید آن را هماهنگ نموده و در همه لباس‌های خود مانند بلوز، دامن، مانتو، شلوار و… از آن استفاده نمایید.
۲. رنگ آجری
با دقت در رنگ برگ‌های پاییزی یکی از رنگ‌هایی که در کنار رنگ زرد و قهوه‌ای دیده می‌شود رنگ آجری است که در طیف رنگی بین قهوه‌ای و نارنجی قرار داشته و رنگی گرم و چشم نواز است. یک ویژگی جالبی که رنگ آجری دارد این است که باعث می‌شود لباس‌های شما شیک‌تر و گران‌تر به نظر برسد. رنگ آجری گزینه بسیار مناسبی برای کسانی است که دوست دارند استایلی شیک و جذاب داشته باشند.
۳. رنگ قهوه‌ای خرمایی
یکی از طیف رنگ‌هایی که در فصل پاییز محبوبیت خاصی دارد طیف رنگ قهوه‌ای است. رنگ قهوه‌ای رنگی کلاسیک، خنثی و سازگاری است که در پاییز بسیار استفاده می‌شود. قهوه‌ای تیره مانند قهوه‌ای خرمایی و قهوه‌ای شکلاتی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین رنگ‌های طیف قهوه‌ای هستند که می‌توان در تمام لباس‌ها و اکسسوری‌های پاییزی استفاده نمود.
۴. رنگ آبی پاستل
برخی تصور می‌کنند که رنگ آبی پاستل مناسب بهار و تابستان بوده و نمی‌توان در پاییز از آن استفاده نمود. ولی استفاده از این رنگ در استایل پاییزی در کنار رنگ‌های طیف قهوه‌ای و آجری بسیار جذاب بوده و مکمل خوبی برای این رنگ‌ها محسوب شده و استایل شیک و جذابی به شما می‌دهد.
طرح محبوب پاییز 2018
طرح یکی از فاکتور‌های مهم طراحی لباس پس ازرنگ است. طرح عبارت است از فاکتور تکرار پذیری که روی پارچه نقش بسته و حداقل دو رنگ در آن به کار رفته است. طرح‌های مختلفی می‌تواند روی پارچه طراحی شده باشد مانند راه راه افقی یا عمودی، خالدار، گلدار، چهارخانه و….
یکی از طرح خای بسیار محبور در پاییز ۲۰۱۸ میلادی و ۱۳۹۷ خورشیدی، طرح چهارخانه است. طرح چهارخانه یکی از طرح‌های کلاسیک و محبوب است که در بسیاری از لباس‌ها و اکسسوری‌ها می‌توان از آن استفاده نمود. در این بخش به برخی از لوازمی که از طرح چهارخانه می‌توان در ان‌ها استفاده نمود می‌پردازیم:
۱. روسری چهارخانه
اکسسوری‌ها بهترین گزینه برای کسانی است که جرات کافی برای استفاه از طرح‌های مختلف در لباسشان ندارند، هستند. یکی از بهترین اکسسوری‌ها برای استفاده از طرح چهارخانه، روسری است که کاربرد‌های بسیاری دارد و به راحتی در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف وجود دارد. پس یک روسری با طرح چهارخانه و رنگ‌های جذاب و هماهنگ یکی از بهترین گزینه‌ها برای کامل نموده استایل پاییزی شماست.
۲. مانتو و تونیک چهارخانه
استفاده از مانتو‌ها و تونیک‌های چهارخانه در لباس‌های روزانه بسیار زیباست و انتخابی مناسب برای موقعیت‌های غیر رسمی مانند گردش، خرید و.. است. مانتو‌های چهارخانه برای خانم‌های لاغر اندام گزینه مناسبی است و پوشیدن آن با کت و ژاکت‌های چرم و یا جین بسیار جذاب بوده و در کنار یکدیگر ترکیبی زیبا و پاییزی را به همراه دارند.
۳. کفش چهارخانه
کسانی که در لباس‌های خود نمی‌توانند از طرح چهارخانه استفاده کنند، انتخاب کفش چهارخانه انتخابی هوشمندانه و عالی است. کفش تخت و یا بوت چهارخانه پاییزی تنوع جالبی در استایل ساده شما داده و لباس هایتان به روز‌تر دیده می‌شود.
۴. اکسسوری با طرح‌های چهارخانه
همانطور که گفتیم اکسسوری‌ها بهترین گزینه برای گنجاندن طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در استایل اشخاص است. کسانی که ترجیح می‌دهند در لباس‌های اصلی خود از طرح‌های ساده استفاده کنند، اکسسوری فرصت خوبی برای امتحان کردن طرح‌های مختلف است. برای نمونه استفاده از یک جفت دستکش چهارخانه پاییزی با رنگ‌هایی کلاسیک و سنگین برای تکمیل استایل ساده شما فوق العاده است.
۵. بلوز یا کت پاییزی
بلوز و کت‌های با طرح چهارخانه از جمله لباس‌های کلاسیکی هستند که دوباره مد شده و محبوبیت بسیاری دارند. لازم به ذکر است که بهتر است در کنار طرح‌های چهارخانه از لباس‌های ساده استفاده کنید تا از به هم ریخته دیده شدن خود جلوگیری نمایید. شما می‌توانید از این کت‌ها و بلوز‌های چهارخانه در لباس‌های رسمی و نیمه رسمی خود استفاده کنید.
منبع: پارسینه

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا