مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

گوشواره هایی که به تازگی مد شده اند

مطالب پربازدید

زیورآلات، محبوبیت خاصی در میان زنان دارد. با تنوع زیادی که در بازار است، شما می توانید هر مدل گوشواره ای که دوست داشتید را انتخاب و استفاده کنید اما اگر دوست دارید با مد روز پیش روید به ادامه مطلب توجه کنید.

گوشواره گرد

اگر چه مدتی از گوشواره گرد خبری نبود اما امسال این طرح را بار دیگر خواهیم دید. این طرح ها به دهه های 60 و 70 میلادی باز می گردد، از این رو قدمت و به همان نسبت محبوبیت زیادی دارند. گوشواره های حلقه ای پهن یا باریک، کوچک یا بزرگ… شما می توانید با توجه به فرم صورت یا استایل تان مدل مورد علاقه تان را انتخاب کنید. در مقایسه با دیگر مدل های گوشواره، این مدل تمام توجهات را به سمت صورت شما جلب خواهد کرد. در واقع فرم گرد این گوشواره، چشم ها را به سمت گونه های شما خواهند کشاند.

 

مطالب پربازدید

گوشواره های گرد به سبک کلاسیک می باشند که داشتن شان برای هر خانمی واجب است. شما می توانید آنها را هم برای استفاده روزانه و موقعیت های غیر رسمی و هم برای میهمانی های رسمی استفاده کنید.

 

گوشواره گرد

 

گوشواره های قطره ای

گوشواره های قطره ای از دیگر مدل های کلاسیک و زنانه اند که اخیرا مد شده اند. تیپ شما با گذاشتن یک جفت از این گوشواره، تکمیل خواهد شد. البته دقت کنید که این مدل گوشواره با گوشواره هایی که با زنجیر آویزان شده اند، فرق دارد. گوشواره های قطره ای نسبت به دیگر گوشواره ها کمتر تاب می خورند. از آنجا که این مدل گوشواره سبکی بسیار منحصر بفرد دارد، شما می توانید موهایتان را بالا ببندید تا گوشواره هایتان به زیبایی به چشم آیند.

مطالب پربازدید

 

گوشواره قطره ای

 

نکاتی که باید به آنها دقت کنید:

اگر تازه گوش هایتان را سوراخ کرده اید، باید 4 تا 6 هفته صبر، سپس از گوشواره استفاده کنید، در غیر این صورت ممکن است که گوش هایتان متورم یا حتی عفونی شوند.

اگر می خواهید کمی حرفه ای تر عمل کنید، گوشواره را با توجه به فرم صورت تان انتخاب کنید. به عنوان مثال صورت های بیضی شکل، تقریبا به هر گوشواره ای می آیند اما خانم هایی که صورتی گرد دارند، باید از گوشواره های بلند استفاده کنند تا فرم صورت آنها را کشیده تر نشان دهد. گوشواره های گرد نیز بهترین انتخاب برای صورت های مربعی شکل هستند.

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

از انداختن گوشواره های بزرگ به همراه گردنبند خودداری کنید. شما تنها مجاز به استفاده از یک اکسسوری بزرگ و بولد هستید، در غیر این صورت تمرکز از یک اکسسوری برداشته شده و ظاهرتان شلخته و بهم ریخته به نظر خواهد رسید.

اگر گوشواره ای بزرگ انداخته اید، موهایتان را بالای سرتان جمع کنید تا گوشواره دیده شود.

مدل موهایتان را به توجه به مدل گوشواره ای که انداخته اید، مدل دهید. به طور معمول اگر موهایتان باز باشد، باید از گوشواره های کوچک و کوتاه استفاده کنید و بالعکس، اگر موهایتان را جمع کرده اید، گوشواره ای بلند یا بزرگ بیاندازید تا تمام توجهات را به سمت خود جلب کند.

 

منبع : bartarinha.ir

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا