مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
تناسب و زیبایی

ماسک خانگی کوچک کننده بینی

مطالب پربازدید
استفاده مستمر ماسک زنجبیل، استفاده از یخ و ترکیبی از خمیر دندان، زنجبیل و سرکه سیب می‌تواند برای کوچک کردن بینی موثر واقع شود.
ماسک صورت
علمی‌ترین روش کاهش اندازه بینی عمل جراحی است. روش‌های طبیعی مانند گذاشتن ماسک بر روی صورت یا آرایش کردن ممکن است تنها در برخی از افراد موثر واقع شود و اینکه یک ماسک خانگی بتواند باعث کوچک شدن بینی شود، هنوز به صورت علمی اثبات نشده است. تجربه برخی از افراد این بوده که ماسک‌های ذکر شده در این مطلب می‌تواند در کاهش سایز بینی موثر واقع شود.

۱. ماسک زنجبیل

خمیری از پودر زنجبیل و آب را تهیه کنید. خمیر را بر روی قسمت مورد نظر خود مالیده و پس از گذشت ۱۵ دقیقه آن را بشویید. افرادی که پوستی حساس دارند بهتر است از این روش استفاده نکنند.

۲. ماسک خمیر دندان، زنجبیل و سرکه سیب

به میزان مساوی، خمیر دندان، زنجبیل و سرکه سیب را با هم ترکیب کرده و ماسک را بر روی بینی خود بمالید. پس از گذشت ۱۵ یا ۳۰ دقیقه، بینی خود را با آب سرد بشویید. این کار را روزانه انجام دهید تا نتیجه دلخواه خود را به دست آورید.

۳. ماسک یخ

استفاده از یخ یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای کوچک کردن بینی است. یک قطعه یخ را درون یک پارچه تمیز گذاشته و آن را بر روی بینی خود قرار دهید. این کار را هر روز و به مدت ده دقیقه انجام دهید. یخ و سرما باعث کاهش ورم بینی می‌شوند.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا