مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
تناسب و زیبایی

آنچه که در مورد تاتوی ابرو بد نیست بدانید

مطالب پربازدید

اگر دارای ابروهای نازک و کم پشت هستید، دانستن نکاتی در مورد تاتوی ابرو برایتان مفید خواهد بود.

تاتوی ابرودر فرایند تاتوی ابرو، طوری رنگ در داخل پوست نهاده می شود که با ابروی واقعی مو نمی زند. در انتخاب مدل تاتوی ابرو بهتر است با توجه به فرم صورت و چهره، این کار انجام شود تا نتیجه بهتری حاصل گردد. در ادمه با چند نمونه مدل تاتوی ابرو آشنا میشوید:

مدل تاتوی ابروی معمولی:

در تاتو معمولی، کل محیط ابرو را با رنگ‌های تیره پر می‌کنند.به همین خاطر، ابرو معمولا حالت طبیعی خود را از دست می‌دهد و کمی برجسته‌تر و پررنگ‌تر نشان داده می‌شود و ممکن است توی ذوق بزند لذا بیشتر بانوان ترجیح می دهند از مدل های دیگری استفاده کنند.
مدل تاتوی معمولی

مدل تاتو ی ابروی سایه دار:

این مدل،طبیعی‌تر بوده و طرفدار بیشتری نسبت به تاتو معمولی دارد. این روش برای کسانی که به دنبال ابرو‌هایی با حالت فانتزی هستند، ولی در عین حال می‌خواهند ابرو‌هایی طبیعی و پرپشت داشته باشند مناسب است. این مدل تاتوی ابرو، می تواند حالت آمبره و سایه روشن برای ابرو ایجاد کنند.
مدل تاتوی ابروی سایه دار

مدل هاشور ابرو:

این مدل تاتو، برای کسانی که ابرو‌های کم و پراکنده دارند توصیه می‌شود. این نوع تاتو دائمی بوده و طبیعی‌تر از دو نوع قبلی است. هاشور ابرو نیز انواع مختلفی دارد که عبارت است از: هاشور طبیعی، هاشور ابروی خطی، هاشور دو بعدی ابرو، هاشور سه بعدی هاشور ابروی کرکی و هایلایت.
  •  هاشور ابروی سه بعدی
    در این مدل تاتو ابرو، ابرو از نظر ارتفاع به سه قسمت تقسیم می‌شود. قسمت بالا و پایین ابرو دو درجه تیره‌تر از میانه تاتو می‌شود. این نوع هاشور برای کسانی مناسب است که ابرویی حجیم می‌خواهند.
  • هاشور ابرو تیغ ماهی
    این مدل تاتو ابرو برای کسانی بهتر است که خواب موی ابروشان از وسط جهتش عوض می‌شود. تا وسط ابرو رو به بالا و از آنجایی که خواب ابرو به سمت پایین است به صورت (د) فارسی زده می‌شود. تیغ ماهی سه بعدی در اصل یک جور برجسته یا زنده نشان دادن طرح‌های انتخابی است.

 

هاشور ابرو

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا