مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
تناسب و زیبایی

جدیدترین مدل‌ های موی زنانه 2019

مطالب پربازدید

بدیهی است که داشتن مدل موی زیبا و مناسب برای بانوان ایرانی بسیار قابل توجه و مهم است.لذا در ادمه مطلب، شما بانوان ایرانی در راستای همین موضوع، با چند مدل موی زنانه زیبای 2019 آشنا می شوید:

مدل موی زنانه ۲۰۱۹ خرد شده:

مدل موی خرد شده از جمله مدل هایی است که بسیار مورد توجه بانوان ایرانی است چرا که به راحتی می‌توان آن را با مدل موی زنانه جدید به روز کرد. خانم‌ها اغلب این مدل مو را به دلیل شانه آسان و حرکت زیبای آن هنگام چرخش سر خود انتخاب می‌کنند. این مدل مو برای استفاده روزانه ایده آل است.

مدل موی زنانه خرد شده


مدل موی زنانه خرد شده نامتقارن:

مدل موی زنانه خرد شده نامتقارن می‌تواند یک برش A یا معکوس باشد، با این تفاوت که یک دسته از مو‌های جلو سر بلندتر از دیگری است. این مدل موی خرد، تنها زمانی به چشم می‌آید که جنس موی شما ضخیم باشد. در غیر این صورت، نه تنها به چشم نمی‌آید بلکه آشفته نیز به نظر خواهد رسید.

مدل موی خرد شده نامتقارن


مدل موی زنانه خرد کلاسیک یا صاف:

این مدل مو معمولا تا زیر چانه به طور یکنواخت در اطراف سر خرد می‌شود و طول یکسانی دارد. بخش‌های پایین‌تر ممکن است کمی کوتاه‌تر از قسمت‌های بالای آن باشد، که باعث می‌شود مو به صورت خودکار حالت گرد پیدا کند. البته، این گردی مطبوع زمانی که لبه‌های پایینی مو را اتو بکشید، خیلی بهتر و زیباتر به نظر خواهد رسید.
مدل موی خرد شده کلاسیک

مدل موی زنانه تراشیده شده:

می توانید بخشی ازموی خود را بسته به سلیقه و تمایل خود بتراشید و حالتی منحصر به فرد به مدل موی زنانه خود بدهید.
مدل موی زنانه تراشیده شده

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا