مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
تناسب و زیبایی

راز زیبایی و تناسب اندام نیکی کریمی از زبان خودش

مطالب پربازدید

نیکیزیبایی و جوانی نیکی کریمی موضوعی است که همه علاقه مندان و دوستدارانش می دانند و نیازی به تکرار مکررات نیست. از آنجا که او سال ها ی سال در پرده سینما برای مردم و دوستدارانش نقش آفرینی کرده نام و چهره زیبایش برای همه آشناست.

با اینهمه چیزی که بسیاری از افراد نمی دانند، راز زیبایی و جوانی و جوان ماندن نیکی کریمی است. در ادامه راز و رمز جوانی و زیبایی چهره اش را از زبان خودش، که قبلا در گفتگویی با دیده بان انجام داده بود ملاحظه خواهید کرد.

من یک بازیگر هستم و باید موارد زیادی را رعایت کنم. البته یکسری از موارد هستند که رعایت آن برای همه لازم است و خیلی تفاوتی نمی کند که بازیگر باشی یا نه. مثلا مراقبت های اولیه پوستی برای همه خانم ها و حتی برخی آقایان هم الزامی است. پوست یکی از مهمترین بخش های بدن هر انسان است که نمی شود به سادگی از کنار آن گذشت.

البته این نکته را هم باید بگویم از آنجایی که من بازیگر هستم و در کارهای مختلف گریم های متفاوت و بعضا سنگینی روی پوست ما انجام می شود علاوه بر مراقبت های معمول موارد دیگری را هم رعایت می کنم. از کرم های معمول برای پوست صورتم استفاده می کنم و حتما هم کرم ها و محصولاتی را انتخاب می کنم که با پوستم سازگاری داشته باشد.

مطالب پربازدید

بدنسازی و فیتنس جزو برنامه های روزانه من است اما تنیس هم بازی می کنم. برنامه روزانهای برای ورزش دارم که تحت هیچ شرایطی آن را تغییر نمی دهم. حتی روزهایی که سر فیلمبرداری هستم هم سعی می کنم وقتی به خانه می روم ورزش کنم. در واقع نمی توان در این مورد بی توجه بود، چون اگر بخواهی ورزش را از برنامه روزانه حذف کنی همه چیز به هم می ریزد.

من هیچ وقت رژیم تغذیه ای زیر نظر پزشک نداشتم و خودم سعی می کنم همه چیز را رعایت کنم. به نظر من نگه داشتن تعادل در غذا خوردن نکته مهمی برای حفظ تناسب اندام است. همه دوست دارند غذا و خوراکی های خوشمزه بخورند اما اگر به اندازه باشد و پرخوری نکنند مشکلی به وجود نمی آورد. به هر حال سن و سال که بالاتر می رود نوع تغذیه هم باید تا حدی تغییر پیدا کند، برای مثال از میوه و سبزیجات بیشتری در رژیم غذایی استفاده شود.

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا