مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
تناسب و زیبایی

روشن کردن مو بدون دکلره با روش‌ طبیعی

مطالب پربازدید
روشن کردن مو بدون دکلره
روشن کردن مو بدون دکلره و به صورت طبیعی خطرات و آسیب‌های کمتری را نسبت به روشن کردن مو با دکلره به همراه خواهد داشت.

در این روش اگر چه ممکن است زمان زیادی را برای روشن کردن مو صرف کنید، ولی خطرات و آسیب‌های احتمالی آن‌ها مانند شکنندگی و خشکی مو بسیار کم است و زیبایی و جذابیت زیادی به مو‌ها می‌دهد.

روش‌های خانگی و طبیعی زیادی وجود دارد که علاوه بر روشن کردن مو، خواص درمانی نیز برای مو‌ها به همراه دارد. در ادامه مثال‌هایی در این خصوص آورده شده است:

روش اول: یک قاشق غذاخوری روغن زیتون، یک فنجان عسل، یک قاشق غذاخوری دارچین، دو فنجان سرکه و کمی پودر حنا یا قهوه آسیایی را با هم ترکیب کرده و بگذارید سی دقیقه بماند. بعد این مواد را در حدود دو ساعت یا بیشتر بر روی مو‌ها قرار دهید و سپس بشویید.

روش دوم: یک فنجان پودر دارچین، دو فنجان بابونه دم شده، آب سه عدد لیموی بزرگ، یک قاشق غذا خوری روغن نارگیل را هم ترکیب کنید. این ترکیب را نیز به مدت دو ساعت روی مو‌ها قرار داده و سپس بشویید.

مطالب پربازدید

روش سوم: ترکیبی از نصف پیمانه عسل، یک قاشق غذا خوری روغن نارگیل و یک پیمانه سرکه سیب را با هم مخلوط کنید. در حدود ۴ تا ۵ ساعت روی مو قرار داد و سپس بشویید.

روش چهارم: ترکیب یک پیمانه جوش شیرین و چهار قاشق چای خوری هیدروژن پراکسید را حداکثر به مدت یک ساعت روی مو‌ها قرار دهید و سپس بشویید.

نکته مهم: بعد از شستشوی هر کدام از ترکیبات بالا ممکن است بسته به جنس مو نتیجه متفاوتی داشته باشد. در صورتی که تمایل به روشن شدن بیشتر مو‌های خود دارید می‌توانید از این ترکیبات چندین بار استفاده کنید.

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا