مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
تناسب و زیبایی

روش تهیه و استفاده از رنگ موی شامپاینی برای طرفداران هایلایت های نسکافه ای

مطالب پربازدید

رنگ موی شامپاینی یکی از رنگ موهای جدید و مد روز است که بیشتر طرفداران رنگ موی هایلایت های نسکافه ای شیفته تهیه و استفاده از آن هستند. روش تهیه رنگ موی شامپاینی رادر این مطلب می توانید ملاحظه نمایید.روش تهیه و استفاده رنگ موی شامپاینی

برکسی پوشیده نیست که انتخاب و استفاده از رنگ موی مناسب در جذابیت، زیبایی و شادابی چهره تاثیر به سزایی دارد. رنگ موی شامپاینی، یک رنگ موی خاص و بلوند امروزی و جدید است که بسیار پرطرفدار بوده و گزینه خوبی برای طرفداران رنگ موی هایلایت نسکافه ای به شمار می آید.

این رنگ مو متنوع بوده و برای کسانی که موهای سفید یا روشن دارند بسیار مناسب و کاربردی است. این رنگ مو دارای انواع مختلفی است که مهمترین و پرکاربردترین آنها عبارتند از: رنگ موی شامپاینی بژ، رنگ موی شامپاینی یاسی، رنگ موی شامپاینی شکلاتی، رنگ موی شامپاینی عسلی و…

روش تهیه و استفاده رنگ موی شامپاینی:

برای این که بهترین نتیجه را در تهیه و استفاده از رنگ موی شامپاینی داشته باشید، باید موهای شما دارای پایه روشن (مثلا پایه 9) باشد. اگر چنین نیست و موهای روشنی ندارید، باید موهای خود را دکلره کرده و چند پایه موهایتان را روشن کنید و به محدوده پایه 8 یا 9 برسانید.

مطالب پربازدید

در این صورت می توانید با ترکیب رنگ موی شامپاینی، اکسیدان 6 درصد و یک بند واریاسیون بنفش و نقره ای به رنگ موی دلخواه خود برسید.

روش تهیه و استفاده از رنگ موی شامپاینی

 

روش تهیه و استفاده ار انواع رنگ موی شامپاینی

 

روش تهیه رنگ موی شامپاینی بژ:

بعد از این که موهایتان را به پایه 8 رساندید، ترکیب زیر را مخلوط کرده و به موهای خود بمالید و حدود 40 دقیقه (حداقل 30 و حداکثر 45 دقیقه) صبر کنید و بعد موهایتان را بشویید.

مطالب پربازدید

رنگ موی شامپاینی + بلوند متوسط  + اکسیدان 6 درصد

روش تهیه رنگ موی شامپاینی یاسی:

مواد زیر را به میزان مساوی در کاسه ای مخلوط کرده و به موهای خود بمالید و 30 تا 45 دقیقه صبر کنید و بعد موهای خود را بشویید.

رنگ موی شامپاینی SLP + یاسی SLJ + دودی C10 + واریاسیون بنفش و نقره ای

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

رنگ موی شامپاینی شکلاتی:

بعد از این که موهای خود را به پایه 8 رساندید، مواد زیر را مخلوط کرده و به موهای خود بمالید و بعد از حدود نیم ساعت موهای خود را بشویید.

30 میلیمتر رنگ موی دودی شماره 8 + 30 میلیمتر رنگ موی بژ روشن + 30 میلیمتر رنگ موی شامپاینی + 20 میلیمتر رنگ موی شکلاتی متوسط + 1 سانتی متر واریاسیون نقره ای + مقداری اکسیدان یک درصد

رنگ موی شامپاینی عسلی:

ابتدا موهای خود را با استفاده از رنگ شماره 000 به پایه 6 برسانید و بعد ترکیب زیر را  به موهای خود بمالید و حدود نیم ساعت صبر کرده و موها را بشویید.

رنگ موی شامپاینی شماره 7 (70 میلیمتر) + رنگ شکلاتی روشن (20 میلیمتر) + رنگ دودی شماره 7 (30 میلیمتر) + اکسیدان 2 (130میلیمتر) + واریاسیون طلایی (5 سانتیمتر) + واریاسیون نقره ای (10 سانتیمتر)

توجه داشته باشید که اگر موهای شما فندقی، شکلاتی یا نسکافه ای است، بهتر است کمی رنگ بلوند زیتونی یا بلوند دودی در ترکیبات رنگ موی خود استفاده کنید و از سری رنگ های هایلایت، شماره هایی را انتخاب کنید که رنگ مایه سرد داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا