مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
تناسب و زیبایی

مدلهای موی زنانه ۲۰۱۹ برای هر فرم صورت

مطالب پربازدید

قبل از اینکه سری به سالن زیبایی و آرایش بزنید، بهتر است با مدل های موی متناسب با هر فرم و شکل صورت آشنا باشید چرا که با این کار بهتر به مدل مویی که دلخواهتان است، می رسید:

مدل موی زنانه برای فرم صورت قلبی شکل:

مدل موی خرد بلند کلاسیک یکی از بهترین مدل مو‌های زنانه برای چهره قلبی شکل است. موی خرد بلند کلاسیک معمولا بصورت ایده آلی، تا چانه یا درست در زیر چانه کوتاه می‌شود. در این مدل مو می توانید با استفاده از دسته‌های موی جلوی سر، تعادل را در قسمت پیشانی پهن خود برقرار کنند.
خانم‌هایی که فرم صورت قلب دارند باید از انتخاب مدل مو‌های خیلی کوتاه خودداری کنند، زیرا باعث خواهد شد چانه این افراد بیش از حد به چشم آید.
مدل موی زنانه برای صورت قلبی شکل

مدل موی زنانه فرم صورت گلابی:

از آنجا که در این افراد، خط فک نسبت به پیشانی، پهن‌تر است. در نتیجه، مدل موی خرد بلند کلاسیک برای کاهش پهنای فک و ایجاد تعادل در فرم صورت بسیار کارآمد خواهد بود. این مدل مو بشتر برای مدل مو‌های با حجم بالا توصیه می‌شود چرا که می توانید، چتری‌های خود را در پیشانی بریزید یاموهایتان را فر کنید.
مدل موی زنانه برای صورت گلابی شکل

مدل موی زنانه برای فرم صورت مربعی:

یک مدل موی کوتاه خرد شده با تیغ به همراه فرق کج، مناسب‌ترین مدل برای این افراد است. در این مدل مو، گردی مو‌های کوتاه پشت سر ، نرمی و لطافت بیشتری را به فرم مربعی شکل صورت می‌بخشد.مدل موی زنانه مربعی شکل

مدل موی زنانه برای فرم صورت مستطیلی:

بهترین مدل موی زنانه برای انطباق با این فرم صورت، مدل موی خرد شده متوسط با لایه‌ها و امواج است. این افراد بهتر است، یک مدل موی متوسط با فرق کج را انتخاب کنند چرا که فرق کج به آرامی در هر دو طرف صورت تقسیم می‌شوند و انتخابی ایده آل برای چهره‌های مستطیلی هستند و گردی بیشتری را به چهره شما اضافه می‌کنند.
مدل موی زنانه برای صورت مستطیلی شکل

مدل موی زنانه برای فرم صورت مثلثی:

این افراد دارای یک پیشانی پهن و فک بسیار باریک هستند. مدل موی ایده آل برای این افراد مدلی است که تا سر شانه امتداد داشته باشد. این مدل با کشیدن توجه به سمت موها، توجه را از فک باریک شما دور خواهد کرد.

این مدل موی زنانه نه تنها زیبا، بلکه بسیار متنوع است. می‌توان آن را صاف یا موج دار استفاده کرد. علاوه بر این، اضافه کردن یک چتری کج، یک گزینه زیبا برای افرادی است که پیشانی پهن دارند.مدل موی زنانه برای صورت مثلثی شکل


مدل موی زنانه برای فرم صورت بیضی شکل:

فرم صورت این افراد طوری است که با انواع مدل های مو سازگار است و لازم نیست که تعادل ایجاد کنند، اما باید همه چیز را متعادل نگه دارند. ستاره‌هایی مانند، اما واتسون، جسیکا آلبا و مگان فاکس این فرم صورت را دارند و در سال‌های اخیر با انواع مدل موی کوتاه و بلند بازی کرده اند.
مثلا یک مدل موی برش A چند لایه بالای شانه، اما زیر خط فک. یکی دیگر از مدل‌های مناسب این فرم صورت، مدل پیکسی است. این مدل به طور قابل توجهی کوتاه‌تر از برش A است، و مو‌های بیشتری در قسمت فوقانی نسبت به پایین دارد.مدل موی زنانه برای صورت بیضی شکل


مدل موی زنانه برای فرم صورت گرد:

مدل موی زنانه بلند، بهترین گزینه برای چهره‌های گرد است. این کمک می‌کند تا عرض صورت به حداقل برسد و توهم کشیدگی بیشتری را ایجاد کنید. چتری کامل و مرکزی به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود، چرا که باعث پهن‌تر نشان داده شدن صورت شما خواهد شد. همچنین از جمله مدل هایی که برای این افراد مناسب است، مدل موی کوتاه و یا برش A است که در آن مو‌های جلو از پشت بلند‌تر است. شما می‌توانید از چتری‌ها با فرق کج نیز، بهره ببرید.مدل موی زنانه برای صورت گرد

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا