مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
تناسب و زیبایی

کدام مدل ابرو برای چشم‌ های درشت مناسب است؟

مطالب پربازدید
بهترین مدل ابرو برای چشم‌ های درشت، مدل ابروی گرد است. ابرو‌های گرد، چشم شما را جذاب‌تر نشان داده و تاثیر درشتی چشم‌ها را کم‌تر می‌کنند.
ابروی تخت
شکل و فرم ابرو‌ها تاثیر زیادی بر روی صورت دارند. متناسب بودن شکل ابرو می‌تواند باعث جذابیت شما شود. افراد بر این باورند که شکل ابرو تنها به شکل صورت بستگی دارد. اما به عقیده متخصصان آرایش و زیبایی، برای داشتن ابرویی زیبا، علاوه بر صورت، باید اندازه چشم‌ها را نیز در نظر گرفت.

انواع شکل ابرو

قبل از معرفی مدل‌ ابرو برای چشم‌ های درشت، ابتدا، انواع شکل ابرو را معرفی می‌کنیم.
  • ابروی گرد: ابرو‌های گرد، به شکل منحنی و بدون زاویه هستند. این نوع ابرو مناسب برای صورت‌های زاویه دار است.
  • ابرو با زاویه کم : این مدل ابرو دارای منحنی‌های نرم و نازک است. زاویه این نوع ابرو خیلی تیز نیست. این مدل ابرو برای صورت‌های گرد یا منحنی مناسب است.
  • ابرو با زاویه تیز: این ابرو دارای زاویه‌ای تیز است که به طور واضح قابل دیدن است. این مدل ابرو مناسب برای کسانی است که صورت کوچک و کوتاهی دارند.
  • ابرو به شکل S یا ابروی منحنی: این مدل ابرو تقریبا به شکل حرف “S” است. این مدل، ترکیبی از ابرو با زاویه تیز و ابروی منحنی است. این نوع ابرو مناسب برای همه صورت‌ها است، اما بیشتر مناسب برای کسانی است که صورتی لوزی شکل دارند.
  • ابروی تخت: همان طور که از نام این ابرو پیداست، این ابرو کاملا بدون زاویه و بدون منحنی است. کسانی که صورتی دراز دارند، می‌توانند با استفاده از این نوع ابرو، صورت خود را کوتاه‌تر نشان دهند.مدل ابرو

بهترین مدل ابرو برای چشم‌ های درشت

اساسا شکل ابرو بستگی به فرم صورت و اندازه چشم‌ها دارد. اگر چشم‌های شما درشت است، واضح است که نمی‌خواهید آن‌ها را درشت‌تر نشان دهید. بهترین شکل ابرو برای افرادی که چشم‌های درشت دارند، مدل ابروی گرد است. ابرو‌های گرد، چشم شما را جذاب‌تر نشان خواهد داد به جای آنکه آن‌ها را بیرون زده و برآمده نشان دهد. ابرو‌های گرد، تاثیر درشتی چشم‌ها را کم‌تر کرده و صورت را متعادل‌تر نشان می‌دهد.

اگر ابرو‌های گرد، متناسب با صورت شما نیستند، می‌توانید ابرو‌هایی با قوس زیاد را انتخاب کنید. قوس زیاد باعث می‌شود که چشم‌ها کوچک‌تر نشان داده شوند. اگر شک دارید که چگونه قوس ابرو می‌تواند بر روی اندازه چشم اثر گذارد، آزمایش زیر را انجام دهید. اندازه خورشید را در زمان ظهر و سپس، در هنگام غروب یا طلوع خورشید، نگاه کنید. متوجه خواهید شد که در طول ظهر، اندازه خورشید در مقایسه با غروب یا طلوع خورشید، کوچکتر است. این امر به این دلیل است که در زمان غروب یا طلوع، خورشید به خط افق نزدیک‌تر است، در حالی که در دیگر ساعات، خورشید در آسمان و از زمین دور است.

در پایان، دقت داشته باشید که ضخامت ابرو‌هایتان یکسان باشد. همچنین، نوک ابرو‌های تان را بیش از حد تیز نکنید زیرا صورت شما را پرخاشگر نشان خواهد داد.

برگرفته از:beauty.onehowto

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا