مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار بین الملل

ترامپ: ایرانی ها کلی مشکلات دارند و من دوست دارم به آن‌ها کمک کنم

مطالب پربازدید

تحریم های آمریکا بر علیه ایران، ترامپ، تورمدونالد ترامپ از مشکلات معیشتی مردم ایران مثل تورم افسارگسیخته و کاهش ارزش پول ملی، ابراز شادمانی کرد و گفت که مایل است به ایرانی ها کمک کند.!

دونالد ترامپ هنگامی که می خواست برای عزیمت به ایالت «آیووا» سوار هواپیمای مخصوصش شود، در پاسخ به سوال یک خبر در مورد تحریم های آمریکا بر علیه ایران گفت: تحریم‌های آمریکا بر علیه ایران باعث ایجاد مشکلات معیشتی برای مردم ایران شده و من از این موضوع خوشحالم. تورم افسارگسیخته و کاهش ارزش پول ملی ایران از جمله مشکلاتی است که بعد از تحریم های آمریکا بر علیه ایران شده است.

 

دونالد ترامپ گفت: «امیدوارهستم همه چیز درباره ایران خوب پیش برود. ایران به علت این همه تحریم ها و مشکلات  دیگر به کشور کاملاً متفاوتی نسبت به زمانی که من اینجا آمدم، تبدیل شده است. وقتی من اینجا آمدم، ایرانی ها  همه جا حضور داشتند و باعث ایجاد تروریسم و مشکلات دیگر می‌شدند. الان دیگر آن کار‌ها را انجام نمی‌دهند و فکر می‌کنم بیشتر از هر زمان دیگری به آمریکا احترام خواهند گذاشت.»

مطالب پربازدید

وی همچنین گفت: «ایرانی ها کلی مشکلات دارند و من دوست دارم به آن‌ها کمک کنم. ببینیم چه پیش می‌آید، ولی آن‌ها تورم شدید دارند. پولشان بی‌ارزش شده است. نمی‌شود یک قرص نان خرید. کلی مشکلات در ایران هست و این کشور نسبت به دو سال و نیم پیش خیلی فرق کرده است. حوزه‌های بزرگی تحریم بودند، ولی فکر می‌کنم بزرگترین کار و مهم‌ترین کار وقتی بود که من توافق هسته‌ای ایران را لغو کردم که توافق نامناسبی بود.»

مطالب پربازدید
منبع
yjc.ir
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا