مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار بین الملل

زنان عربستانی در راستای چشم انداز 2030 عربستان در ارتش جذب می شوند

مطالب پربازدید

زنان عربستانی در راستای چشم انداز 2030 عربستان در ارتش جذب می شوندوزارت دفاع عربستان از جذب زنان عربستانی در ارتش این کشور خبر داد و گفت: از این به بعد رنان عربستانی می توانند در حوزه ها و بخش های مختلف ارتش اعم از زمینی، هوایی، دریایی، پدافند هوایی، بخش موشکی و خدمات پزشکی نیروهای مسلح جذب شده و فعالیت کنند.

 

به گزارش فارسی کلاب و به نقل از روزنامه شرق الاوسط، وزارت دفاع عربستان در اعلامیه ای اعلام کرد که راه برای ورود زنان به ارتش باز شده و آن ها می توانند در حوزه ها و بخش های مختلف ارتش اعم از زمینی، هوایی، دریایی، پدافند هوایی، بخش موشکی و خدمات پزشکی نیروهای مسلح جذب شده و با درجه ای سرباز دوم، استوار دوم، سرجوخه و گروهبان در این بخش ها فعالیت کنند.

سرتیپ حسن الشهری (مدیر مرکز عملیات ملی دفاع عربستان به روزنامه شرق الاوسط گفت: جذب زنان در مهمترین وزارتخانه عربستان، یک گام رو به جلو بوده و کار درستی است. ظزفیت های این وزارتخانه زیاد است و زنان بسیاری می توانند در بخش های مختلف آن مشغول شوند. مسئولین عربستانی عقیده دارند، جذب زنان عربستانی در ارتش و ارگان های مختلف دولتی در راستای چشم انداز 2030 عربستان می باشد که محمد بن سلمان (ولیعهد عربستان سعودی) ترسیم کرده است.

مطالب پربازدید

این اقدام در حالی صورت می گیرد که، زنان عربستانی در حال حاضر در ارگان ها و ادارات دولتی مثل: اداره راهنمایی و رانندگی، پلیش گشت در جاده ها، اداره پلیس در تمام استان ها، مشاغل امنیتی حج و عمره و …مشغول به کار هستند و استخدام گسترده ارتش نیز مورد استقبال زنان قرار گرفته است.

 

 

 

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا