مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار بین الملل

زیباترین دختر جهان در سال 2019 مشخص شد + معرفی برگزیدگان دیگر

مطالب پربازدید

زیباترین دختر جهان در مراسمی که دو روز پیش تحت عنوان میس یونیورس 2019 برگزار شد، مشخص گردید و برای سومین بار مدل 27 ساله آفریقای جنوبی (زازبینی تونزی) تاج زیباترین دختر جهان را بر سر گذاشت.

زیباترین دختر جهان در سال 2019

هیئت ژوری علت انتخاب زازبینی تونزی را زیبایی طبیعی و قوی بودن وی دانستند و گفتند که او زنان را تشویق می کند که خودشان را به همان صورت که هستند دوست داشته باشند. جایزه او در این مراسم، یک ماشین نو، یک آپارتمان مبله با تمام امکانات در شهری نزدیک ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی و پول نقد بود.

زازبینی در تمام مدت مسابقه، موهایی کوتاه با مدل طبیعی داشت که بنا بر اظهارات خودش، نشانه اعتقاد وی نسبت به حضور منصفانه و واقعی در مسابقه بود. او حتی در این مسابقه لباس محلی پوشیده بود و از مردان افریقای جنوبی خواسته بود از سلبریتی های زن آفریقای جنوبی حمایت کنند و در کمپین “مرد برای زن” شرکت کنند.

مطالب پربازدید

زازبینی در سال 2017 در این مسابقات شرکت کرده بود که به جمع 12 فینالیست اصلی راه نیافته بود. او بالاخره در سال 2019 مجددا شرکت کرد و در نهایت به عنوان ملکه زیبایی کشورش و زیباترین دختر جهان معرفی شد.

معیار انتخاب

معیار انتخاب زیباترین دختر جهان در این مراسم، عبارتند از: تناسب اندام و زیبایی چهره، شخصیت متفاوت، هوش بالا، استعداد در زمینه های هنری یا ورزشی، دانش سیاسی، داشتن فعالیت های اجتماعی خیرخواهانه و…

در این مراسم از دختران شرکت کننده سوال هایی می شود و از آنها می خواهند که کمی سخنرانی کند تا قدرت و نفوذ کلامشان مشخص شود و علاوه بر آن فیلم ها و ویدئوهایی از آنها که فعالیت های اجتماعی خیرخواهانه انجام داده اند پخش می شود.

بد نیست بدانید دونالد ترامپ، قبل از این که رئیس جمهور آمریکا شود یکی از سرمایه گذاران و گردانندگان اصلی این مراسم بود.

نفردوم (مدیسون آندرسون، مدل 25 ساله پورتوریکویی)

مدیسون آندرسون

مطالب پربازدید

نفر سوم (سوفیا آراگون، مدل 26 ساله مکزیکی)

سوفیا آراگون

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا