مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار بین الملل

نیکی هیلی: خنده حضار به ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل از روی احترام بود!

مطالب پربازدید

نماینده آمریکا در سازمان ملل از رسانه‌ها به دلیل پوشش منفی خندیدن سران جهان به سخنان دونالد ترامپ در مجمع عمومی انتقاد کرد.

نیکی هیلی: خنده حضار به ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل از روی احترام بود!

«نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل ادعا می‌کند سران کشور‌های شرکت کننده در مجمع عمومی این سازمان به «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا خندیدند، چون به او احترام می‌گذارند و از صداقتش لذت می‌برند.

هیلی از پوشش واکنش حضار به سخنان ترامپ در صحن سازمان ملل توسط رسانه‌های انتقاد کرد. او گفت: این کار، عادلانه نبود.

مطالب پربازدید

هیلی در این باره گفت: «رسانه‌ها برداشت بسیار اشتباهی از این جلسه داشتند. من هر روز با این مقامات سر و کار دارم و می‌دانم دقیقاً چه فکری می‌کنند. آیا آن‌ها عاشق آمریکا هستند؟ نه. آیا آن‌ها به آمریکا احترام می‌گذارند؟ بله حالا احترام می‌گذارند. آن‌ها عاشق صداقت او (ترامپ) هستند و این جنبه سیاسی ندارد و از نظر آن‌ها فقط بامزه است»

هیلی در ادامه ادعا کرد: «دیروز سران کشور‌های دیگر تمام مدت تلاش می‌کردند با او (ترامپ) عکس بگیرند و به او بگویند سخنرانی اش بسیار عالی و محکم بود. آن‌ها تا به حال چنین سخنرانی ندیده بودند؛ بنابراین آن‌ها برای او احترام قائلند. من متوجه شدم که رسانه‌ها تلاش کردند این واکنش را این گونه جلوه دهند که به ترامپ بی احترامی شده است. اما اینطور نبود، آن‌ها عاشق این هستند که با او باشند».

ترامپ در سخنرانی خود در سازمان ملل لاف میزد که هیچ دولتی در تاریخ آمریکا در دو سال نخست ریاست جمهوری به دستاورد‌هایی که او داشته، نرسیده است. مخاطبان به این حرف ترامپ خندیدند، اما وقتی او گفت: «این بسیار درست است» خنده حضار بلندتر شد. ترامپ بلافاصله گفت: «من انتظار چنین واکنشی را نداشتم، اما خوب است» و خنده حضار حتی بیشتر و بلندتر شد.

هیلی همچنین از بحث و گفتگو‌ها درباره ناتوانی ذهنی ترامپ برای تصدی سمت ریاست جمهوری انتقاد کرد و گفت: «این حرف‌ها دیگر زننده شده است».

منبع:yjc.ir

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا