مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار بین الملل

پیشگویی خاخام یهودی از روی تورات در مورد نابودی اسرائیل

مطالب پربازدید

پیشگویی خاخام اسرائیلی در مورد نابودی اسرائیلبر اساس پیشگویی خاخام یهودی (اسرائیلی) از روی کتاب مقدس یهودیان (تورات)، ایران امسال (2020) به اسرائیل حمله خواهد کرد و اگر اسرائیلی ها به همین منوال عمل کنند به احتمال قریب به یقین و تضمین شده، نابودیشان توسط ایرن حتمی است مگر این که معجزه رخ دهد یا مثلا مردم توبه کنند. کسی چه می داند.!

وبسایت اسرائیلی جروزالم پست این مطلب را منتشر کرده و نوشته است: خاخام ماتیت یاهو گلازرسون 82 ساله که صاحب بیش از 30 کتاب مذهبی است مبادرت به کدخوانی کتاب تورات و پیشگویی در مورد آینده و سرنوشت اسرائیل کرده و در یک ویدئو 5 دقیقه ای مدعی شده ایران در سال 5780 یهودی (2020 میلادی) به کشور اسرائیل حمله کرده و این کشور را نابود خواهد کرد.

آنطور که ویدئو نشان می دهد وی با کنار هم چیدن کدهای آیات تورات به این جمله می رسد: “ایران تیکوف” (یعنی ایران حمله خواهد کرد)

این خاخام اسرائیلی می گوید: اینطور به نظر می رسد که اتفاقات حال حاضر اسرائیل خبر از سقوط این کشور می دهد… متاسفانه آنچه که امروز ملاحظه می کنیم، مخصوصا با این اشخاص، به احتمال زیاد می دانید که لاپید و لیبرمن (لیدرهای اپوزیسیون آبی و سفید) اقداماتشان برخلاف تورات است… اما کسی چه میداند.!

مطالب پربازدید

وی البته در ادامه این پیشگویی می گوید: این کدها و رمزهای تورات به مواردی مثل توبه و مسیح نیز اشاره دارد و لذا راه حل این مشکل، توبه است. بر اساس رمز خوانی از کتاب تورات، اگر اسرایلی ها توبه کنند و به تمام احکام تورات عمل کنند خداوند وعده دیگری میدهد و اسرائیل را نجات می دهد.

 

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا