مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار سینمایی

مراسم فرش قرمز فیلم روشن در سی و نهمین سالگرد جشنواره فیلم فجر

مطالب پربازدید

مراسم فرش قرمز فیلم روشن

مراسم فرش قرمز فیلم روشن در سی و نهمین سالگرد جشنواره فیلم فجر که با حضور تمامی عوامل فیلم صورت گرفت . فیلم روشن به ساخته روح اله حجازی در باره مردی است میانسال که عاشق بازیگری است . ودر این راستا تلاش می کند برای رسیدن به هدف ولی در این میان اتفاقاتی رخ میدهد.

جشنواره فیلم فجر هر ساله با بسیاری از فیلم سازان برجسته و نیز فیلم سازانی که تازه به این عرصه پا گذاشته اند صورت میگیرد. طی چند سال گذشته این مراسم به دلیل شیوع ویروس کرونا کمی متفاوت از سال های گذشته برگزار شد.

روح اله حجازی متولد 1358 و اهل آبادان است . او که مدرک کارگردانی خود را از فرهنگ و ارشاد اسلامی گرفت . و کار خود را آغاز کرد.

روح اله علاوه بر کارگردانی ، نویسنده و فیلم نامه نویس نیز می باشد. اولین کارگردانی خود را با فیلم کوتاه در میان ابرها آغاز کرد.

مطالب پربازدید

فیلم های ساخت حجازی

از دیگر آثار او : اتاق تاریک ، هیهات ، ستاره ، سایه ، مرگ ماهی ، سبز به رنگ زمرد ، سپیده .

فیلم روشن درباره مردی میانسال که عاشق بازیگری می باشد و نمی تواند. خانه ای که ثبت نام کرده را بگیرد و در آستانه به هم ریختن همه چیز تصمیم میگیرد نقش خود را بازی کند.

بازیگران این فیلم : رضا عطاران ، سارا بهرامی ، سیامک انصاری ، مهدی حسینی نیا .مسعود میر طاهری ، محمد ولی زادگان ، ابراهیم عزیزی ، علی رحیمی . حمید رضا حیدری ، هدیه آذیدهاک ، امیر کیوان معصومی ، محمد نیکبخت . نازنین سهامی زاده ، و سرگل لواسانی بازی کرده اند.

منبع : bbc

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا