مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار کنکور و دانشگاه

اگر کنکور قبول نشدیم، چکار کنیم؟

مطالب پربازدید

دانشگاه قمنتایج نهایی کنکور سراسری منتشر شده و کسانیکه در رشته محل های انتخابی قبول نشده اند ناراحت و متفکرند که باید چه کنند و چه تدبیری بیندیشند و چه راهی را در پیش بگیرند.

اولین راهکاری که به ذهن خطور میکند کارآفرینی و ایجاد کسب و کار جدید است. به هر حال کارآفرینی هم مشکلات خودش را دارد و کار هر کسی نیست. آدم خودش را می خواهد. سرمایه می خواهد. اگر کسی یا کسانی حاضر به سرمایه گذاری و مشارکت هم شوند از ایده هایی حمایت خواهند کرد که سودآوری آن ایده های کسب و کار قابل پیش بینی و سهل الوصول باشد.با اینهمه باید توجه داشت که کنکور آخر راه نیست و می شود کاری کرد و گلیم خود را از آب بیرون کشید.

 

بیشتر اقتصاددانان آمریکایی باالهام از نظریات مارکس معتقدند:هر کس که بخواهد می تواند یک ایده اقتصادی را به یک نوآوری موفق و سودآور تبدیل کند و موجب رشد اقتصادی بلند مدت گردد.

باید با آموزش شروع کرد آنهم از هر راهی که شده حتی از اینترنت و مشاوره با صاحبان مشاغل اقتصادی موفق. بعد از آموزش و کسب مهارت کافی در ایده و شغل مورد نظر می بایست سرمایه لازم برای این مهم را به راحت ترین طریق ممکن جذب و کسب کنید حتی اگر لازم بود می توانید وام بگیرید.مرحله بعدی تقویت امید و روحیه ریسک پذیری است که با توکل بر خدا پیش بروید تا موفق شوید.
ناامیدی ازدرگاه خدا گناه بزرگی است پس ناامید نباشید که موفقیت انشاء الله در پیش است.

مطالب پربازدید

نویسنده: یوسف حبیبی

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا